8 شهرستان و 35 روستا در سیستان و بلوچستان گرفتار سیلاب شده اند

به گزارش مجله آرنا، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: از روز گذشته بارندگی شدید، 8 شهرستان و 35 روستای جنوب استان را گرفتار سیلاب نموده است.

8 شهرستان و 35 روستا در سیستان و بلوچستان گرفتار سیلاب شده اند

به گزارش فارس، علیرضا شهرکی اظهار کرد: از روز گذشته بارندگی هشت شهرستان و 35 روستای جنوب استان را گرفتار سیلاب نموده است. خدمات رسانی به روستا ها با قوت تداوم دارد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان بیان نمود: فعالیت این سامانه بارشی که بیشتر نقاط سیستان و بلوچستان را در بر می گیرد تا اواخر هفته جاری با شدت کمتر تداوم دارد.

شهرکی اضافه نمود: با توجه به هشدار های دریایی و مواج شدن دریا از فعالیت تمامی صیادان بنادر جنوبی سیستان و بلوچستان تا سرانجام هفته جلوگیری به عمل می آید و ادارات کل شیلات و بنادر و دریانوردی استان در این زمینه اطلاع رسانی و فرمانداری ها نیز موضوع را پیگیری و رصد می نمایند.

وی توضیح داد: تیم های امدادی و خدمات رسان همانند برق، آب و ارتباطات در منطقه ها آسیب پذیر حضور یافته تا در صورت بحران و بروز خسارت در کوتاه ترین زمان ممکن به برطرف مشکل اقدام نمایند.

شهرکی با بیان اینکه هیچگونه خسارت جانی تا این لحظه گرارش نشده، بیان نمود: چند مورد گرفتار شدن خودرو ها و بچه ها را در سیلاب داشتیم که با یاری نیرو های امدادی نجات یافتند، کوشش نیرو های راهداری برای بازگشایی راستا های مسدود شده نیز ادامه دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 2032

به "8 شهرستان و 35 روستا در سیستان و بلوچستان گرفتار سیلاب شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 شهرستان و 35 روستا در سیستان و بلوچستان گرفتار سیلاب شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید