9 میلیون و 525 هزار تردد در جاده های ایلام ثبت شد

به گزارش مجله آرنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: دوربین های نظارتی راهداری در سه ماهه اول سالجاری 9 میلیون و 525 هزار تردد خودرو در محورهای مواصلاتی این استان ثبت کردند.

9 میلیون و 525 هزار تردد در جاده های ایلام ثبت شد

به گزارش خبرگزاری مجله آرنا از ایلام، نورالله دلخواه اظهار کرد: این تعداد تردد خودرویی به وسیله 48 دستگاه تردد تعداد آنلاین در راه های مختلف استان ثبت شده است،

به گفته وی، آمار تردد وسایل نقلیه در 3 ماهه سپری شده از امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 7 درصد افزایش داشته است.

دلخواه با اشاره به اینکه تردد وسایل نقلیه سنگین در این مدت 24 درصد افزایش داشته است گفت: بیشترین اندازه تردد در این سه ماه در محور ایلام - ایوان با 468 هزار تردد به وسیله سامانه های تردد تعداد ثبت شده است.

وی بعلاوه به افزایش 27 درصدی جابه جایی مسافر در این بازه زمانی اشاره نمود و گفت: از ابتدای سال تا به امروز بیش از 136 هزار مسافر در قالب 34 هزار سفر در استان ایلام جابه جا شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل تعداد سفر 41 درصد و تعداد مسافر 27درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام اعلام کرد: بر اساس بخشنامه رعایت پروتکل بهداشتی، ضدعفونی کردن محل دفتر پیشخوان و فورش بلیت،استعلام تست کرونای مسافران با کدملی و انجام سفر با طرفیت 50 درصدی الزامی است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1651

به "9 میلیون و 525 هزار تردد در جاده های ایلام ثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 میلیون و 525 هزار تردد در جاده های ایلام ثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید