آخرین صحبت مدیر فنی تیم هندبال جوانان قبل از دیدار با ازبکستان، با استعانت از شهدا وارد میدان می شویم

به گزارش مجله آرنا، غلامعلی اکبرآبادی، مدیر فنی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشورمان پیش از دیدار با ازبکستان مطالبی را گفت.

آخرین صحبت مدیر فنی تیم هندبال جوانان قبل از دیدار با ازبکستان، با استعانت از شهدا وارد میدان می شویم

به گزارش خبرنگار اعزامی مجله آرنا از آلماتی، غلامعلی اکبرآبادی، مدیر فنی تیم ملی هندبال جوانان کشورمان پیش از دیدار کشورمان با ازبکستان، در چار چوب مسابقات قهرمانی جوانان آسیا آخرین جلسه خود را با بازیکنان برگزار کرد.

وی در جمع بازیکنان گفت: ما سرباز این کشور هستیم. شما نشان دادید لیاقت بالاترین جایگاه ها را دارید. اگر امروز روی فرم عالی خود باشیم و مانند نیمه دوم بازی دیروز برابر تایلند عمل کنیم، هیچ حریفی حرفی برای گفتن ندارد این اعتقاد من است و به آن باور دارم.

اکبرآبادی یادآوری کرد: تمرکز خوبی روی بازی امروز داشته باشید. ما در هر صورت برنده خواهیم شد و از شما می خواهم با این ذهنیت وارد زمین شوید و بگویید ما دو امتیاز این بازی را می خواهیم و به آن می رسیم.

مدیر فنی تیم ملی هندبال جوانان کشورمان تاکید کرد: امروز همه سعی می کنیم عالی باشیم. نقره جوانان آسیا سال ها در تاریخ هندبال ایران باقی خواهد ماند و برای رسیدن به آن بجنگید.

امروز روز گرامیداشت شهدا است با استعانت از شهدا وارد زمین می شویم و از آنها کمک می گیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1958

به "آخرین صحبت مدیر فنی تیم هندبال جوانان قبل از دیدار با ازبکستان، با استعانت از شهدا وارد میدان می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین صحبت مدیر فنی تیم هندبال جوانان قبل از دیدار با ازبکستان، با استعانت از شهدا وارد میدان می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید