آقاجانپور: خطای غلامی صد درصد پنالتی بود ولی داور بی انصافی کرد

به گزارش مجله آرنا، مدافع راست تیم فوتبال گل گهر سیرجان تأکید کرد، داور خطای مسلم عارف غلامی را که منجر به پنالتی بوده، نگرفته است.

آقاجانپور: خطای غلامی صد درصد پنالتی بود ولی داور بی انصافی کرد

محمد آقاجانپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی مجله آرنا، درباره دیدار تیمش با استقلال که با شکست سیرجانی ها همراه شد، گفت: با توجه به رقابتی که دو تیم برای کسب سهمیه آسیا دارند و همچنین حضور تعدادی از بازیکنان سابق استقلال در تیم ما، این بازی حساسیت های خاصی داشت. ما برای برد به میدان رفته بودیم، ولی متأسفانه در 20 دقیقه اول تمرکزمان را از دست دادیم و گل های بدی خوردیم. در نیمه دوم اما تیم برتر زمین بودیم و این لیاقت را داشتیم که به گل برسیم، ولی متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

وی در مورد صحنه ای که با اعتراض شدید امیر قلعه نویی همراه شد، شرح داد: در یک صحنه منشا یک پاس عرضی داد و من برای گل زدن موقعیت خوبی داشتم. در آن صحنه عارف غلامی پایش را روی پای من گذاشت و با دست هم من را هُل داد. مدافع استقلال یک خطای مسلم روی من انجام داد، ولی داور بی انصافی کرد و پنالتی نگرفت. تیم من به گل زدن احتیاج داشت و در موقعیت خوبی قرار داشتم. اصلاً دلیلی نداشت که تمارض کنم، اما داور به سادگی از کنار این صحنه گذشت.

مدافع راست تیم فوتبال گل گهر سیرجان در انتها با اشاره به بازی بعدی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: شش بازی دیگر برای ما باقی مانده است و همچنان این شانس را داریم تا به دریافت سهمیه آسیا فکر کنیم. بازی با پرسپولیس هم سخت است، ولی امیدواریم شکست برابر استقلال را در این بازی جبران کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1619

به "آقاجانپور: خطای غلامی صد درصد پنالتی بود ولی داور بی انصافی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقاجانپور: خطای غلامی صد درصد پنالتی بود ولی داور بی انصافی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید