4 اسفند؛ روز سرنوشت ساز پرسپولیس

به گزارش مجله آرنا، خبرنگاران: رقابت های لیگ برتر به صورت فشرده در حال برگزاری است و به همین دلیل، رقابت بین صدرنشینان لیگ برتر با حساسیت بیشتری دنبال می گردد. شرایط به گونه ای است که پس از 18 هفته، فعلا استقلال با 44 امتیاز صدرنشین است و پرسپولیس با 41 امتیاز در تعقیب این تیم.

4 اسفند؛ روز سرنوشت ساز پرسپولیس

به گزارش مجله آرنا، همین فاصله اندک 3 امتیازی، بازی های دو تیم استقلال و پرسپولیس را مهمتر از قبل نموده و در این بین، بازی بعدی پرسپولیس در هفته نوزدهم اهمیت دوچندانی پیدا می نماید. در هفته نوزدهم که قرار است روز چهارشنبه 4 اسفند برگزار گردد، استقلال به مصاف فجرسپاسی در تهران می رود، ولی پرسپولیس یک بازی سرنوشت ساز با تیم پرمهره گل گهر در سیرجان خواهد داشت. تقابل با تیم های امیر قلعه نویی برای پرسپولیسی ها همواره از حساسیت زیادی برخوردار بوده است.

به غیر از حساسیت فنی این بازی، 4 بازیکن پرسپولیس هم در آستانه محرومیت از بازی هفته بیستم قرار دارند؛ وحید امیری، سعید آقایی، مهدی ترابی و میلاد سرلک بازیکنانی هستند که 4 کارته بوده و با دریافت کارت زرد مقابل گل گهر بازی حساس با مس رفسنجان در هفته بیستم را از دست خواهند داد.

منبع: فرارو
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1990

به "4 اسفند؛ روز سرنوشت ساز پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 اسفند؛ روز سرنوشت ساز پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید