آلودگی هوای منطقه ها پرتردد تهران

به گزارش مجله آرنا، براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، امروز(17آبان ماه) در منطقه ها پرتردد کیفیت هوا در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار می گیرد.

آلودگی هوای منطقه ها پرتردد تهران

به گزارش مجله آرنا پیش بینی های اجرا شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران نشان می دهد که در صبح امروز (17 آبان ماه) کاهش تندی باد و افزایش ترافیک صبحگاهی سبب افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد و درنتیجه کیفیت هوا در بعضی منطقه ها پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت. پایداری نسبی و آرام جو در طول روز پراکندگی آلاینده ها را محدود می نماید.

با تداوم این شرایط جوی و عدم وزش باد مؤثر تا اواخر وقت دوشنبه (17 آبان ماه) همزمان با افزایش ترافیک شامگاهی بر غلظت ذرات معلق افزوده خواهد شد و پیش بینی می گردد که کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه های حساس در منطقه ها پرتردد قرار بگیرد.

با افزایش تندی باد تا صبح روز سه شنبه (18 آبان ماه) از غلظت ذرات معلق کاسته خواهد شد و بهبود نسبی کیفیت هوا مشاهده می گردد، هرچند با افزایش ترافیک صبحگاهی احتمال کاهش کیفیت هوا در بعضی منطقه ها پرتردد وجود خواهد داشت.

کاهش نسبی تندی باد در طول روز پراکندگی آلاینده ها را محدود می نماید. این شرایط تا اواخر وقت سه شنبه ادامه خواهد یافت و همزمان با افزایش ترافیک شامگاهی، تجمع ذرات معلق و درنتیجه برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس در بعضی منطقه ها پرتردد پیش بینی می گردد.

به گزارش مجله آرنا، آلاینده شاخص هوای مرکز طی 24 ساعت گذشته ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون با میانگین 76 بود و کیفیت هوای مرکز در شرایط قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم اکنون ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون با میانگین 92 و کیفیت هوا در شرایط قابل قبول است.

انتهای پیغام

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1842

به "آلودگی هوای منطقه ها پرتردد تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلودگی هوای منطقه ها پرتردد تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید