اعلام تبدیل تپه چغا بروجرد به قطب گردشگری

به گزارش مجله آرنا، ایسنا/ براساس سخنان مدیرعامل کانون جهانگردی، تبدیل تپه چغا بروجرد به قطب گردشگری صورت می گیرد.

اعلام تبدیل تپه چغا بروجرد به قطب گردشگری

داستان چیست؟

حسین اربابی در نشست با نشست با مدیران میراث فرهنگی و شورا و شهرداری بروجرد اظهار کرد: بروجرد یکی از شهرهای پر از جاذبه های خاص است.

بیشتر بخوانیدجاذبه های گردشگری بروجرد | پاریس کوچک ایران

وی توضیح داد: باید از ظرفیت وجودی یکی از خانه های تاریخی بروجرد برای تمرکز مشاغل سنتی و ایجاد مکانی برای صنایع دستی استفاده گردد.

مدیرعامل کانون جهانگردی اعلام نمود: باید نسبت به ظرفیت خانه های تاریخی بروجرد توجه بیشتری داشته و از صنایع دستی این شهر به عنوان یک برند حمایت گردد.

اربابی اضافه نمود: اولویت اول کار در بروجرد اجرای طرح توسعه هتل زاگرس است، تا به امروز بیش از یک میلیارد تومان برای تغییر دکوراسیون داخلی هتل و اتاق ها هزینه شد.

وی بیان نمود: آمادگی کامل داریم تا با ایجاد طرح توسعه در هتل زاگرس، تپه شهدا (چغا) را احیا و چندین مورد سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پایدار در این تپه ایجاد کنیم.

مدیرعامل کانون جهانگردی ادامه داد: در این راستا آمادگی همکاری با شهرداری بروجرد را داریم تا تپه شهدا (چغا) به قطب گردشگری تبدیل گردد.

اربابی اظهار کرد: در کوشش هستیم با طرح توسعه هتل ظرفیتی در بروجرد ایجاد کنیم بطوریکه اشتغالزایی و درآمد را به دنبال داشته و همه از آن بهره مند شوند.

منبع: همگردی
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1042

به "اعلام تبدیل تپه چغا بروجرد به قطب گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام تبدیل تپه چغا بروجرد به قطب گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید