افشاگری دختر سرمربی تیم پرطرفدار ایران در مورد رابطه اش با پیکه ، اولین و آخرین بار بود که دیدمش!

به گزارش مجله آرنا، دختر پاکو خمز سرمربی تیم فوتبال تراکتور اظهارات بی سابقه ای را علیه مدافع پیشین بارسلونا مطرح و علیه جرارد پیکه افشاگری کرد.

افشاگری دختر سرمربی تیم پرطرفدار ایران در مورد رابطه اش با پیکه ، اولین و آخرین بار بود که دیدمش!

به گزارش مجله آرنا نادیا خمز دختر پاکو خمز سرمربی تیم فوتبال تراکتور یکی از اینفلوئنسرهای اسپانیا محسوب می گردد و دنبال نمایندگان زیادی دارد.

نادیا خمز که هر از گاهی با انتشار تصاویر و پیغام هایی خبرساز می گردد، این بار با افشاگری از ارتباط کوتاه مدتش با جرارد پیکه مدافع سابق تیم فوتبال بارسلونا و تیم ملی اسپانیا به یکی از سوژه های خبری در رسانه های ورزشی اسپانیا تبدیل شده است.

نادیا خمز این بار ویدئویی از خودش منتشر کرد که در آن تاکید می نماید بعد از ملاقات با پیکه، از رفتارهای او شرمسار شده است.

دختر سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: برای من پیکه فردی نبوده است که بخواهم به او احترام بگذارم زیرا با دیگران رفتار خوبی نداشته است. یک بار با او در اتومبیل بودم و او فکر می کرد بسیار خوب است که از تمام چراغ های هدایت رد گردد. چرا؟ نمی دانم اما به نظر او درست بود. علاوه بر این، او با سرعت 100 کیلومتر در ساعت وارد یک پارکینگ شد.

نادیا خمز سپس به بی احترامی پیکه به نگهبان پارکینگ اشاره نمود و اینکه با خودش گفته است که اینجا چه کار می نماید. او گفت: باورم نمی شد. او مرا شرمسار کرد. او فردی نیست که به او اعتماد کنم. فکر می کنم اولین و آخرین باری بود که این شخص را می دیدم.

این افشاگری بی سابقه در حالی صورت می گیرد که کمتر از یک ماه پیش جرارد پیکه در یک برنامه اینترنتی اظهاراتی را بر زبان آورد که خیلی ها آنها را بی احترامی به پاکو خمز تلقی کردند.

پیکه که میهمان یکی از یوتیوبرهای اسپانیا بود، در پاسخ به سئوال یکی از میهمانان درباره اینکه آیا می داند خمز در ایران مربی چه تیمی است؟ گفت: نه. بگو، چه تیمی؟

نام بردن از تراکتور از سوی مخاطب پیکه، خنده مدافع سابق بارسلونا را در پی داشت چرا که او تصور می کرد با او شوخی می نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 خرداد 1402 بروزرسانی: 21 خرداد 1402 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 2179

به "افشاگری دختر سرمربی تیم پرطرفدار ایران در مورد رابطه اش با پیکه ، اولین و آخرین بار بود که دیدمش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری دختر سرمربی تیم پرطرفدار ایران در مورد رابطه اش با پیکه ، اولین و آخرین بار بود که دیدمش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید