همگروهی ایران با پاراگوئه، سنگال و اوکراین در بازی های جهانی ساحلی، هاشم پور: همه تیم ها برای ما احترام قائلند

به گزارش مجله آرنا، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در بازی های جهانی ساحلی با تیم های پاراگوئه، سنگال و اوکراین هم گروه شده است.

همگروهی ایران با پاراگوئه، سنگال و اوکراین در بازی های جهانی ساحلی، هاشم پور: همه تیم ها برای ما احترام قائلند

به گزارش مجله آرنا، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان طبق اعلام سازمان جهانی فوتبال ساحلی در نخستین دوره بازی های جهانی ورزش های ساحلی که توسط اتحادیه کمیته های ملی المپیک (ANOC) برگزار می شود، حضور خواهد داشت.

این مسابقات با حضور 16 تیم از 19 تا 24 مهر ماه به میزبانی قطر برگزار می شود. قرعه کشی مسابقات فوتبال ساحلی امروز (سه شنبه) برگزار گشت که طبق آن تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با تیم های پاراگوئه، سنگال و اوکراین در گروه سوم قرار گرفته است.

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان همراه با برزیل، روسیه و ایتالیا در سید یک مسابقات قرار داشت. گروه بندی این مسابقات که با حضور مسئولان ANOC، سازمان جهانی فوتبال ساحلی و مسئولان برگزاری بازی ها در دوحه برگزار گشت، به شرح زیر است:

گروه اول: برزیل، سوییس، امارات، مراکش

گروه دوم: ایتالیا، اسپانیا، مکزیک، جزایر سلیمان

گروه سوم: ایران، پاراگوئه، سنگال، اوکراین

گروه چهارم: روسیه، ژاپن، اروگوئه، السالوادور

بازی های جهانی ورزش های ساحلی با شرکت حدود 80 کشور در مجموع 15 رشته و حضور حدود 1240 ورزشکار برگزار می شود.

عباس هاشم پور، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی نیز درباره این قرعه کشی گفت: به هرحال در گروه سوم مسابقات و به عنوان سرگروه با تیم های پاراگوئه، سنگال و اوکراین هم گروه شدیم. پاراگوئه از تیم های بسیار خوب و میزبان جام جهانی این دوره است و سنگال هم چندین قهرمانی آفریقا را در کارنامه دارد. ضمن اینکه اوکراین سابقه یکی دو دوره قهرمانی لیگ اروپا را دارد. به طور کلی در این مسابقات کار آسانی نداریم و باید بازی به بازی پیش برویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران اضافه نمود: تیم ایران نیز یکی از برترین تیم های جهان است و تمام تیم ها احترام زیادی برای ما قائل هستند. اردوهای مان را با حضور 16 بازیکن از چند ماه قبل آغاز کردیم و کارهای بدنی و تاکتیکی را در برنامه داریم. امیدواریم که نتایج قابل قبولی را در این مسابقات کسب کنیم. بی تردید بازیکنان ما از همه نظر در خدمت تیم ملی هستند و تمام تمرکزشان را روی این مسابقات قرار دادند. با کمیته فوتبال ساحلی برنامه آماده سازی خوبی در نظر گرفتیم که امیدوارم با اجرایی شدن آن بتوانیم با تمام توان در مسابقات حاضر شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 206

به "همگروهی ایران با پاراگوئه، سنگال و اوکراین در بازی های جهانی ساحلی، هاشم پور: همه تیم ها برای ما احترام قائلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همگروهی ایران با پاراگوئه، سنگال و اوکراین در بازی های جهانی ساحلی، هاشم پور: همه تیم ها برای ما احترام قائلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید