الهامی با وجود زمینی نامناسب در نساجی نمی ماند

به گزارش مجله آرنا، شاهرخ بیانی، مربی تیم فوتبال نساجی درباره تساوی تیمش برابر پیکان توضیحاتی را بیان نمود.

الهامی با وجود زمینی نامناسب در نساجی نمی ماند

به گزارش مجله آرنا، شاهرخ بیانی، مربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره تساوی تیمش برابر پیکان گفت: اصلا بازی باکیفیتی در زمین مسابقه شاهد نبودیم. ما در این زمین مشکل داریم؛ چرا که تیم ما روی زمین فوتبال بازی می نماید. ما برابر تیم های استقلال و پرسپولیس در استادیوم آزادی خوب بازی کردیم. در اختیار داشتن یک زمین خوب درخواست ساکت الهامی بود. ما در هفته ششم هستیم و هنوز زمین خوب نداریم.

او ادامه داد: تماشاگران هم نتیجه خوبی از تیم نساجی می خواهند. این زمین برای تیم هایی خوب بود که در دهه 50، 60 فوتبال بازی می کردند. بازیکنان ما از هرجا توپ را می گرفتند، بلند می زدند که واقعا زشت است. ادعای حرفه ای بودن می کنیم، چند زمین مناسب و خوب نداریم.

مربی نساجی گفت: ما فقط یک زمین آزادی را داریم که آن هم برای 50 سال پیش است. با این زمین که نمی گردد 2 پاس هم به یکدیگر داد، ما چه انتظاری می توانیم از بازیکنان خود داشته باشیم؟ هر 4 گلی که به ثمر رسیدند، شانسی بودند. این فوتبال شانسی است و زیبایی ندارد. ساکت الهامی هم بیان کرد که اگر همین زمین باشد، دیگر نیست.

بیانی توضیح داد: این زمین برای مربیانی خوب است که بزن زیرش بازی می نمایند و به قول علی پروین این فوتبال علی اصغری است. باید حق را به ما بدهید. زمین اگر خوب باشد، فوتبال خوب می بینید. امکان ندارد در این زمین نتیجه بگیریم. ضعیف ترین تیم هم این جا بیاید، ما نتیجه نمی گیریم. ساکت الهامی کارش را بلد است و مثل بعضی مربیان نیست. او چطور می خواهد در این زمین نتیجه بگیرد.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1851

به "الهامی با وجود زمینی نامناسب در نساجی نمی ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهامی با وجود زمینی نامناسب در نساجی نمی ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید