ایتالیایی ها برای استقبال از روحانی سنگ تمام گذاشتند

به گزارش مجله آرنا، شبکه آمریکایی سی ان ان در گزارشی به استقبال گرم ایتالیایی ها از رئیس جمهور کشورمان پرداخت.

ایتالیایی ها برای استقبال از روحانی سنگ تمام گذاشتند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

سی ان ان گزارش داد، ایتالیایی ها حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران را بیشتر از باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا تحویل گرفتند و کاروانی متشکل از 45 خودرو زرهی و هشت موتور سیکلت وی و هیئت همراه را تا کاخ ریاست جمهوری همراهی کردند.

باربی نادو، گزارشگر سی ان ان در رم گفت: شرکت های تولیدی ایتالیا در سال های اخیر با مسائل زیادی روبرو شده بودند و همکاری با ایران این شرکت ها را تقویت خواهد نمود.

ایتالیایی ها هم برای استقبال از هیئت ایرانی سنگ تمام گذاشتند.

کاروان استقبال کننده از رئیس جمهور روحانی و هیئت همراه را 45 خودرو زرهی و هشت موتور سیکلت همراهی می کردند. این کاروان حتی از کاروان رئیس جمهور اوباما هنگام سفر به رم بزرگ تر بود.

رئیس جمهور روحانی ناهار را در کاخ ریاست جمهوری میهمان بود. وی به همراه شش وزیر و 120 بازرگان همراهش امشب شام را در رومن فارم صرف کردند که بسیار زیبا چراغانی و آذین بندی شده است. ایتالیایی ها هر آنچه را در چنته داشتند رو کردند.

ایتالیا در میان کشورهای اروپایی بزرگ ترین شریک تجاری ایران بوده و اخیرا نیز هیئت هایی را برای دیدار و مصاحبه به این کشور اعزام نموده است. همه این کوشش ها برای بستن قراردادهای تجاری بیشتر صورت می گیرد.

روحانی فردا پیش از دیدار با پاپ در واتیکان در گردهمایی تجاری شرکت خواهد نمود و قرار است چندین قرار داد هم در آن نشست امضا گردد.

منبع: دنیای اقتصاد

منبع: کجارو
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 399

به "ایتالیایی ها برای استقبال از روحانی سنگ تمام گذاشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیایی ها برای استقبال از روحانی سنگ تمام گذاشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید