بازدید رئیس سازمان فضایی ایران از سوله های پژوهشکده مواد و انرژی

به گزارش مجله آرنا، با سفر رئیس سازمان فضایی ایران و رئیس پژوهشگاه فضایی به اصفهان، تجهیز سوله های پژوهشکده مواد و انرژی اصفهان برای راه اندازی مجتمع اصفهان هوشمند در دستور کار نهاده شد.

بازدید رئیس سازمان فضایی ایران از سوله های پژوهشکده مواد و انرژی

به گزارش گروه علم و پیشرفت مجله آرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان، حسن سالاریه، معاون وزیر و رئیس سازمان فضایی ایران و حسین صمیمی، رئیس پژوهشگاه فضایی ایران در سفر به اصفهان از پژوهشکده مواد و انرژی اصفهان بازدید و آخرین شرایط پیشبرد تفاهم نامه ایجاد و راه اندازی مجتمع اصفهان هوشمند و چالش های موجود آنالیز شد.

در این جلسه جعفر قیصری، رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، بر اساس تعهدات شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برای پیشبرد تفاهم نامه، گزارشی از طرح های شهرک برای راه اندازی کارخانه نوآوری در محل پژوهشکده مواد و انرژی اصفهان ارائه کرد و مقرر شد این پروژه ها مطابق با جدول زمانی و فاز به فاز اجرا و تحویل گردد.

با سفر معاون وزیر و رئیس سازمان فضایی ایران و رئیس پژوهشگاه فضایی به اصفهان، تجهیز سوله های پژوهشکده مواد و انرژی اصفهان برای راه اندازی مجتمع اصفهان هوشمند در دستور کار نهاده شد.

بر اساس این گزارش در این جلسه معاون مالی استانداری، مدیر کل ICT اصفهان، رئیس پژوهشکده مواد و انرژی اصفهان، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای اصفهان و نمایندگانی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1956

به "بازدید رئیس سازمان فضایی ایران از سوله های پژوهشکده مواد و انرژی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید رئیس سازمان فضایی ایران از سوله های پژوهشکده مواد و انرژی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید