برای سال 99 برنامه هیئت هفتگی به صورت منظم در دانشگاه شریف برگزار خواهد شد

به گزارش مجله آرنا، مسئول هیئت الزهرا دانشگاه شریف گفت: برنامه ای که بر روی آن تمرکز داشتیم و دوست داشتیم سال 99 هم باشد هیئت های هفتگی بود و از همان اوایل 28 صفر می خواستیم هیئت هفتگی ها پا بگیرد.

برای سال 99 برنامه هیئت هفتگی به صورت منظم در دانشگاه شریف برگزار خواهد شد

محمد زاده، مسئول هیئت دانشجویی الزهرا دانشگاه شریف در گفتگو با خبرنگار دانشگاه مجله آرنا پیرامون برنامه های این هیئت دانشجویی در سال 99 گفت: برنامه های هیئت روی تقویم قمری بسته می شود یک سری برنامه های مثل ایام محرم، فاطمیه، شهادت امام رضا، اربعین و... برنامه های روتین هئیت است چه ما باشیم و چه نباشیم چرخی است که می چرخد و چند سالی هست برنامه اصلی هیئت بوده اما برنامه ای که بر روی آن تمرکز داشتیم و دوست داشتیم سال 99 هم باشد هیئت های هفتگی بود و از همان اوایل 28 صفر شروع شد می خواستیم هیئت هفتگی ها پا بگیرد و یک جایی بشود هم دانشجویان و هم افراد محله هفتگی بیان و استفاده کنند. با چند تا از سخنرانان مثل کاشانی صحبت کردیم هدف آینده هدف کوتاه مدت برای سال 99 این بود که هیئت هفتگی ها گسترش پیدا کند.

وی با اشاره به فعالیت های جهادی این هیئت دانشجویی افزود : هیئت برنامه جهادی منظمی که مثلا برود مناطق محروم و به طور منظم چیزی بسازد هر ساله نداشته و هر اتفاقی که افتاده برمبنای حوادث و اتفاقات روز بوده است. این گروه های جهادی بین بچه های هیئت شکل گرفته چه خود هیئت چه خیریه هیئت از زلزله کرمانشاه بگیر که الان چندین واحدی هیئت به کمک خیرین ساختیم و چند هفته اخیرآماده بهره برداری هم هست گرفته تا موکب خوزستان و لرستان و از سیل جنوب کشور که همین چند وقت اخیر رخ داد و کمک ها به صورت سازمان دهی شده جمع و ارسال شد بیشتر مقطعی و با شرایط است اگر کرونا شدت پیدا کند آن موقع آستین ها را بالا می رنیم.

محمد زاده افزود: متاسفانه کمک برای ضدعفونی کردن معابر نداریم و علت این است که بچه های دانشجوی ما شهرستان های مختلف هستند مثلا من خودم الان اصفهان هستم شاید 10 درصد بچه ها هیئت باشند بحث پراکندگی نیروی انسانی کار را سخت می کند که بخواهیم سازماندهی کنیم به همین دلیل در حال حاضر برنامه ای برای این موضوع نداریم مگر بحران شدت گرفته و نیاز باشد تا ما پای کار بیاییم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 845

به "برای سال 99 برنامه هیئت هفتگی به صورت منظم در دانشگاه شریف برگزار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای سال 99 برنامه هیئت هفتگی به صورت منظم در دانشگاه شریف برگزار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید