رجحان دهدشت برابر نماینده کردستان، گلایه از شرایط گرمایش سالن

به گزارش مجله آرنا، دومین روز از دور برگشت مرحله اول رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در بخش مردان گرامیداشت شهید پورجعفری امروز پنجشنبه 20 آذرماه در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد شهر شیراز با برگزاری سه ملاقات پیگیری می گردد.

رجحان دهدشت برابر نماینده کردستان، گلایه از شرایط گرمایش سالن

در اولین مسابقه امروز که در چارچوب گروه دوم برگزار می گردد دو تیم فرازبام خائیز دهدشت و کیمیا کاشت کردستان به مصاف هم رفتند. این بازی که در نیمه نخست با نتیجه 10 بر هشت به سود نماینده دهدشت به صورت پایاپای در جریان بود در انتها با رجحان 26 بر 16 تیم فرازبام خائیز به انتها رسید.

ناصر سلیمی سرمربی تیم کیمیا کاشت کردستان بعد از شکست شاگردانش در این بازی گفت: اولین بازی دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال رو پشت سر گذاشتیم. بازی در یک سالنی که تیم ها تمرین مناسبی در آن نداشتند برگزار گردید. نیمه اول سالن برای هر دو تیم ناشناخته بود و بازیکنان پر اشتباه ظاهر شدند.

وی پیرامون شرایط نامطلوب گرمایشی سالن شهر شیراز هم بیان نمود: کفپوش سالن خوب بود ولی امیدواریم میزبان مسابقات به فکر وسایل گرمایشی برای سالن باشد. هوا خیلی سرد است و به قطع در این شرایط درصد آسیب دیدگی بازیکنان بالا می رود و کیفیت بازی ها هم کم می گردد. امیدواریم در چند روز آینده شرایط گرمایشی سالن رفع گردد و بتوانیم شرایط خوبی برای تیم ها داشته باشیم.

وی ادامه داد: نیمه دوم بازیکنان ما از نقاط ضعف حریف استفاده نموده و کم اشتباه شدند که این ها سبب شد نتیجه لازم را بگیریم.

سلیمی اعلام کرد: در انتها جا دارد از فدراسیون تشکر کنم که در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا زیرساخت های شهر شیراز و استان فارس را در معرض آزمایش گذاشت تا در مسابقات جوانان آسیا کم اشتباه ظاهر شویم تا شرایط میزبانی خوبی برای آسیا داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1290

به "رجحان دهدشت برابر نماینده کردستان، گلایه از شرایط گرمایش سالن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رجحان دهدشت برابر نماینده کردستان، گلایه از شرایط گرمایش سالن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید