برترین مدل ساعت های جوان پسند

به گزارش مجله آرنا، انتخاب و خرید ساعت مچی متناسب با سن و سبک پوششی که دارید، نشان دهنده اهمیت دادن شما به خوش استایل بودن است. اینکه چطور یک ساعت مچی متناسب با سبک خودتان انتخاب کنید، با توجه به تنوع زیاد در طراحی ها و برندهای امروزی شاید به نظر کمی سخت و سردرگم کننده باشد. در ادامه این مطلب علاوه بر اینکه چند راه برای خرید ساعت مچی متناسب با سبک و استایل تان معرفی می کنیم، چند ساعت از برندهای پرفروش را به شما پیشنهاد می دهیم.

برترین مدل ساعت های جوان پسند

راهنمای خرید ساعت مچی:

● اول معین کنید از چه انتظار یا احتیاجی از استفاده ساعت مچی دارید؟ برای استفاده روزمره می خواهید یا برای مهمانی ها؟

● بودجه مورد نظرتان را معین کنید. مشخص بودجه به شما یاری می نماید تا سراغ برندهای فیک نروید و متناسب با بودجه ای که دارید برترین برند اورجینال را با یاری یک مشاور انتخاب کنید.

● سبک لباس ها و پوششی که دارید را در نظر بگیرید. برای مثال اگر اکثرا سبک کلاسیک را انتخاب میکنید ساعت مچی اسپرت یا فشن مناسب شما نیست.

● معین کنید ساعت تان باید چه ویژگی هایی غیر از نمایش زمان داشته باشد؟ اکثرا در ساعت های مینیمال و کلاسیک تنها ویژگی نمایش تاریخ کفایت می نماید. اما اگر شما یک ورزشکار هستید خرید ساعت ورزشی با قابلیت ها مناسب ورزش برای شما مناسب تر است.

● از یک مرکز مطمئن خریدتان را انجام دهید. توجه به اینکه فروشگاهی که از آن قصد خرید دارید چقدر معتبر است، خیال شما را از بابت خرید ساعت اورجینال و برند با اصالت راحت می نماید.

● قبل از خرید ساعت مچی، از فروشنده درباره گارانتی برند و موارد گارانتی مربوط به محصول حتما سوال کنید و با آگاهی کامل خریدتان را انجام دهید.

ساعت های ترند و جوان پسندانه:

قصد ما اینجا معرفی ساعت مچی های ترند و مناسب سلیقه جوانان در سبک های فرق دارد تا با بازار امروز ساعت های پر فروش بیشتر آشنا شوید. اگر قصد خرید ساعت مچی برای خودتان یا اطرافیانتان را دارید، اطلاع از این مدل ها شاید کمی انتخاب را برای شما راحت کند.

ساعت جی شاک کاسیو مردانه مدل GM-2100G-1A9:

یکی از پرطرفدارترین ساعت های این روزهای سری جی شاک این مدل ساعت در رنگبندی های فرق دارد. سبک این ساعت مچی برای استایل های متفاوت جوابگوی احتیاج شماست. طراحی صفحه ترکیبی از آنالوگ و دیجیتال است و دست شما را برای ست کردن با استایل های اسپرت و روزمره باز نگه می دارد. علاوه بر اینکه ویژگی های یک ساعت مچی جی شاک (مقاومت و استحکام) را دارد، قابلیت های کامل یک ساعت دیجیتالی را هم در خود دارد. قابلیت های این ساعت شامل: ساعت جهانی، تایمر شمارشگر معکوس، 5 زنگ هشدار، زمان سنج، نور پس زمینه و تقویم کامل می باشد. اندازه ضد آب ساعت تا 200 متر (20 اتمسفر فشار هوا زیر آب) مقاومت دارد که این مدل را به یک ساعت غواصی تبدیل نموده است. این ساعت کاسیو می تواند انتخاب مناسبی برای پسران و آقایان تا سن 35 سال باشد.

ساعت فسیل همراه با ست کامل مدل ES4202SET:

انتخاب و خرید یک ساعت زنانه با اکسسوری های ست یک انتخاب برنده است. این مدل ساعت زنانه فسیل یک پکیج کامل و درخشان برای خانم هاست. اگر قصد هدیه دادن به یک خانم را دارید که خیلی خوش سلیقست، این ساعت مچی راه چاره خوبی برای شما خواهد بود. طراحی ساعت کاملا ساده و مینیمال است. دو گوشواره ست با ساعت در پکیج فسیل به عنوان گیفت گذاشته شده تا به راحتی ساعت مچی و گوشواره ها را ست کنید. رنگ گوشواره ها با رنگ قاب ساعت که مسی رنگ است، ست شده. از این مدل به راحتی می توانید در هر موقعیت و استایلی، حتی مهمانی ها بهره ببرید.

ساعت سیکو 5 مردانه مدل SNZG09J1:

با اینکه با شنیدن نام ساعت سیکو 5 یاد ساعت های مکانیکی قدیمی سیکو میوفتیم که اکثرا پدران و پدربزرگ ها از آن استقبال می کردند، اما سیکو در ساعت های تازه سیکو 5 تحول چشمگیری داشته. کمپانی سیکو با در نظر گرفتن سبک سلیقه امروزی جوانان و ترکیب آن با موتورهای باکیفیت و با دقت سیکو 5 های قدیمی، یک کالکشن تازه از سیکو پنج را وارد بازار نموده. این مدل ساعت مردانه سیکو هم یکی از پرفروش ترین ساعت ها در خانواده سیکو 5 هاست. یک ساعت با طراحی آنالوگ و البته بند برزنتی (پارچه ای) که برای هر استایلی کاربردی است. چه بخواهید این ساعت را با یک استایل مینیمال و روزانه ست کنید چه یک استایل اسپرت، دست شما باز است. 2 قابلیت محبوب و کاربردی برای آقایان که نمایش تاریخ و روزهای هفته است هم در صفحه این ساعت مچی به کار گرفته شده.

ساعت دنیل ولینگتون زنانه مدل DW00100508:

در اینکه دنیل ولینگتون نماد یک برند ساعت مچی مینیمال است شکی نیست. پس اگر شما هم به این سبک ساعت ها علاقه مندید انتخاب از این برند نباید برایتان سخت باشد. ساعت قاب مستطیلی یکی دیگر از ترندهای این روزهای دنیای ساعت مچی است که در بین ساعت های برند دنیل بیشتر به چشم میخورد. این ساعت دخترانه زیبا علاوه بر ظرافت دارای رنگ بندی ملایم و دخترونه ای دارد. برای جذابیت بیشتر این مدل ساعت دنیل ولینگتون از صدف طبیعی در قاب ساعت استفاده شده. این مدل برای خانم هایی که مچ ظریف دارند و دوست دارند ساعت مچی شان مطابق با مد روز باشد مناسب است.

خرید ساعت مچی اورجینال و برند:

همانطور که در نکات انتخاب و خرید ساعت مچی گفتیم، پیدا کردن یک مرکز و فروشگاه معتبر ساعت فروشی خیال شما را از بابت اصالت محصول و برندی که خریداری می کنید راحت می نماید. فروشگاه و سایت اینترنتی ایران تایمر با بیش از 1 دهه فعالیت حرفه ای در زمینه فروش ساعت مچی اورجینال یک منبع قابل اطمینان است. در ایران تایمر با یاری مشاوران این مجموعه می توانید برترین برندها و متنوع ترین مدل ها را با هم مقایسه، انتخاب و بخرید.

منبع: همگردی
انتشار: 29 خرداد 1402 بروزرسانی: 29 خرداد 1402 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 2183

به "برترین مدل ساعت های جوان پسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مدل ساعت های جوان پسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید