بهروز بهزادی: خبرنگاران باز هم می تواند پیشگام باشد

به گزارش مجله آرنا، یک روزنامه نگار پیشکسوت همزمان با شروع بیستمین سال فعالیت خبرنگاران معتقد است که این رسانه می تواند همچون گذشته در انجام کارهای جدید پیشگام باشد.

بهروز بهزادی: خبرنگاران باز هم می تواند پیشگام باشد

بهروز بهزادی ـ روزنامه نگار پیشکسوت و رییس شورای سیاست گذاری روزنامه اعتماد ـ با اشاره به گسترش روزافزون شبکه های اجتماعی در جهان و تاثیری که در عملکرد رسانه های رسمی دارند، تطابق با این شرایط را یکی از راه های پیشرفت رسانه های رسمی برشمرد و با توجه به شروع بیستمین سال فعالیت مجله آرنا یادآور شد که همان طور که مجله آرنا همواره در انجام کارهای جدید پیشگام بوده است، در این مورد نیز می تواند اقدامات جدیدی را انجام دهد.

او اظهار کرد که در حال حاضر تمام رسانه های جهان از تلویزیون ها گرفته تا سایت ها و خبرگزاری ها و روزنامه ها به سراغ شبکه های اجتماعی رفته اند. امروزه واقعا شبکه های اجتماعی نقش بسیار مهمی را در فضای اطلاع رسانی بازی می نمایند و رسانه های جهان برای انعکاس اخبار و اطلاعاتشان در این شبکه ها از هم سبقت می گیرند.

این روزنامه نگار پیشکسوت اعلام کرد: در همین راستا پیشنهادم به مجله آرنا این است که همان طور که پیشتر در انجام کارهای جدید پیشگام بوده است، در این مورد نیز می تواند اقدامات جدید انجام دهد.

بهزادی همچنین در زمینه شرایط انعکاس اخبار در رسانه های داخلی، اعلام نمود: در چند سال اخیر شرایط انعکاس اخبار در کشور ما تغییر نموده است و آن خودسانسوری که پیشتر در میان رسانه ها وجود داشت و ناشی از عمالکرد افرادی همچون مرتضوی بود، در دولت آقای روحانی کمتر دیده می گردد. مجله آرنا نیز در سال های اخیر از جمله رسانه هایی بوده است که از میزان خودسانسوری های خود در انتشار برخی اخبار کم نموده است؛ این اتفاق خیلی خوبی است که می توان مجله آرنا را تشویق کرد که این مسیر را بیشتر ادامه بدهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 22

به "بهروز بهزادی: خبرنگاران باز هم می تواند پیشگام باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهروز بهزادی: خبرنگاران باز هم می تواند پیشگام باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید