تاریخ رونمایی از گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 رسما اعلام شد

به گزارش مجله آرنا، سامسونگ ساعاتی قبل اعلام نمود که رویداد بعدی گلکسی آنپکد در تاریخ 10 ژوئیه (20 تیر) برگزار می گردد و در این رویداد قرار است گوشی های تاشو گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 رسما رونمایی شوند. این رویداد تنها 16 روز پیش از مراسم افتتاحیه بازی های المپیک تابستانی 2024 برگزار می گردد و به یکی از شلوغ ترین رویدادهای آنپکد تا به امروز تبدیل خواهد شد.

تاریخ رونمایی از گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 رسما اعلام شد

این شرکت قرار است در کنار گوشی های تاشو خود، از اولین ساعت هوشمند سری اولترا در کنار گلکسی واچ 7، هدفون های بی سیم گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو و بعلاوه گلکسی رینگ، نسل اول انگشتر هوشمند خود رونمایی کند. سری گوشی های گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 با قابلیت های هوش مصنوعی تازهی عرضه خواهند شد که سامسونگ بعداً آن ها را به دستگاه های قدیمی تر نیز منتقل خواهد نمود. بعلاوه، هوش مصنوعی گلکسی به گجت های پوشیدنی این شرکت نیز راه پیدا خواهد نمود.

به احتمال زیاد، گلکسی رینگ بیشتر از سایر محصولات در مرکز توجه قرار خواهد گرفت. سامسونگ در ماه فوریه نگاهی اجمالی از این انگشتر هوشمند به رسانه ها ارائه کرد و انتها زمان آشنایی با ویژگی های این محصول فرا رسیده است. در خصوص گوشی های تاشو تازه سامسونگ باید بگوییم که گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 قرار نیست با تغییرات زیادی روبرو شوند و سامسونگ تصمیم گرفته ویژگی های زیادی را تغییر ندهد.

رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ چهارشنبه، 20 تیرماه ساعت 16:30 به وقت ایران برگزار می گردد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 تیر 1403 بروزرسانی: 6 تیر 1403 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 2237

به "تاریخ رونمایی از گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 رسما اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ رونمایی از گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 رسما اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید