تایلند تجربه مردم بومی خود را در ATF سال 2018 به نمایش می گذارد

به گزارش مجله آرنا، انجمن گردشگری آسه آن ATF) 2018) از 22 تا 26 ژانویه در چیانگ مای برگزار می گردد و تایلند میخواهد فرش قرمزی با موضوع ارتباط پایدار، رفاه بی انتها، برای استقبال از شرکت کنندگان پهن کند.

تایلند تجربه مردم بومی خود را در ATF سال 2018 به نمایش می گذارد

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

تایلند درصدد است شهرت فراوان چیانگ مای در حوزه توریسم غذای تایلندی را در انجمن گردشگری آسه آن به نمایش بگذارد. در ادامه ما با همراه باشید تا در جریان این مراسم قرار بگیرید.

آقای یوتاساک سوپاسورن (Yuthasak Supasorn)، مسوول اداره گردشگری تایلند (TAT) می گوید:

این اداره بخش خاصی به نام شکوه تایلند دارد که تجربیات مردم بومی را به وسیله سنت غنی آشپزی این کشور به نمایش می گذارد و در راستای توجه به گردشگری غذای تایلندی است. هر روز به هواداران غذای تایلندی اضافه می گردد و برای گردشگرانی که هر سال از این کشور دیدن می نمایند، به عنوان یک جاذبه مهم تلقی می گردد.

ATF سال 2018، شهرت فراوان چیانگ مای در حوزه توریسم غذای تایلندی که با فرهنگ لانا (Lanna) عجین شده است را به رخ گردشگران بین المللی و داخلی که به منطقه شمال تایلند سفر می نمایند، خواهد کشید. نمایشگاه محصولات پریمیوم (Premium Product Display) نیز به عرضه محصولات آشپزخانه ای و اقلام تزئینی اختصاص دارد که طراحی تایلندی در زمینه نوآوری های غذایی و برنامه های کسب جایزه را به بازارهای بین المللی نشان می دهد و درعین حال تجربیات مردم بومی را ترویج می نماید.

این برنامه شامل نمایش تعاملی آشپزی از سرآشپزهای مشهور چیانگ مای است. استعدادهای رجحان که قرار است دستپخت شرکت نمایندگان را بچشند، سرآشپز توئی از رستوران ترکیبی تایلندی ناسی جامپرو از چیانگ مای، سرآشپز Kaew Koe از رستوران ساندویچ من و سرآشپز بلک از رستوران آشپزخانه آرتیسان بلکیچ چیانگ مای هستند.

از دیگر اقلام پرطرفدار نمایشگاه محصولات پریمیوم می توان به محصولات سفالی و سرامیکی از مجموعه پریمپراکا (Prempracha) اشاره نمود؛ سرامیک هایی با رنگ سبز مایل به خاکستری از چیانگ مای سلادان، صنایع دستی از پاچانا استودیو و لوازم سیلور و لاکی از وُلای سیلور عرضه می شوند. محصولات غذایی محلی شمال تایلند که به نمایش درمی آیند شامل گوشت خشک شده و سوسیس از Vanasnun، ادویه و چاشنی از Nithi Foods، مواد غذایی ذرت شیرین شده از سان سوئیت و اقلام غذایی تولید شده با عسل از پروداکت بی می شوند.

نمایشگاه محصولات پریمیوم اولین تجربه در حوزه توریسم غذایی تایلند است که بعضی از بهترین برنامه های جایزه گردشگری تایلند را نشان می دهد، نظیر تور منطقه Talat Noi از محله های قدیمی بانکوک، گردش در پوکت از گروه جزیره آندامان که فرهنگ جذاب پراناکان را به تصویر می کشد، فصل دوم پروژه فلای فیشینگ از ریور ان جی گاید (NG River Guide) که به روش زندگی قبیله بومی pgazkoenyau می پردازد.

از تمام 10 کشور عضو نیز دعوت شده تا اقلام منحصربه فرد خود را در نمایشگاه محصولات آسه آن به نمایش بگذارند، تایلند نیز در این بخش یک مدل یادگیری زبان تایلندی را در قالب یک مجموعه چند رسانه ای عرضه می نماید.

کشورهای آسه آن به طور کلی بزرگ ترین بازار منبع بازدیدنماینده تایلند در آسیا هستند. تایلند در طول ژانویه تا نوامبر 2017، پذیرای بیش از 8/19 میلیون نفر از کشورهای آسه آن بوده است. مالزی با 2.98 میلیون نفر مسافر (6.28%+)، لائو پی دی آر با 1.45 (16.12 %+) و سنگاپور با 898.965 میلیون نفر (6.10%+) در ردیف های بعدی قرار می گیرند.

منبع: کجارو / traveldailynews.asia
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 363

به "تایلند تجربه مردم بومی خود را در ATF سال 2018 به نمایش می گذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایلند تجربه مردم بومی خود را در ATF سال 2018 به نمایش می گذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید