کوشش بانک مسکن برای تسهیل در فرایند خانه دار شدن مردم

به گزارش مجله آرنا، تهران (پانا) - به گفته مدیرعامل بانک مسکن طرح اقدام ملی مسکن شهرستان زاهدان در شهرک جهاد زاهدان و به تعداد 3560 واحد مسکونی در حال ساخت و اقدام است.

کوشش بانک مسکن برای تسهیل در فرایند خانه دار شدن مردم

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمود شایان، مدیرعامل بانک مسکن این مطلب را در بازدید از پروژه های طرح اقدام ملی شهرستان زاهدان عنوان و با مناسب دانستن پیشرفت طرح، برای برطرف موانع و تسهیل در اتمام پروژه، دستور آنالیز ها و اقدامات لازم را صادر کرد.

طی این بازدید، مهدیار معاون اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، ضمن ارائه اقدامات و پیشرفت های طرح، خواهان افزایش سقف تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن به حداقل 3 میلیارد ریال شد و بعلاوه درخواست کرد: در صورت امکان، مدت تقسیط نیز به 20 سال افزایش یابد .

طرح اقدام ملی مسکن شهرستان زاهدان در شهرک جهاد زاهدان و تعداد 3560 واحد مسکونی در حال ساخت و اقدام است.

در این بازدید، جامی رییس هیات مدیره اتحادیه تعاونی های مسکن نیز عنوان داشت: یکی از موانع فعالیت تعاونیها، درخواست بانک برای ارایه صورت حساب های اقتصادی حسابرسی شده است که مانع دریافت تسهیلات در زمان مناسب است .

بعلاوه اعضای هیات مدیره تعاونی مسکن مذکور طی دیداری با مدیر عامل بانک با ارائه درخواست های خود، از پیوستن به جمع مشتریان بانک مسکن استقبال کردند.

تعاونی مسکن فتح المبین سازه در طرح اقدام ملی مسکن با ساخت 216 واحد در فاز اول و 345 واحد در فاز دوم در حال فعالیت است. فاز اول در چهار طبقه و فاز دوم در پنج طبقه با واحد های به متراژ 90 الی 110 متر در حال ساخت است و تا کنون بیش از 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1790

به "کوشش بانک مسکن برای تسهیل در فرایند خانه دار شدن مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش بانک مسکن برای تسهیل در فرایند خانه دار شدن مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید