فراوری هیوندای آی 10 فیس لیفت در ترکیه

به گزارش مجله آرنا، در رابطه با تغییرات فنی هیوندای آی 10 فیس لیفت اطلاعاتی منتشر نشده که احتمالا این شرایط به مفهوم تداوم استفاده از پیشرانه 1 یا 1.2 لیتری 3 سیلندر خواهد بود.

فراوری هیوندای آی 10 فیس لیفت در ترکیه

آی 10 یک کد آشنا در خانواده هیوندای برای ما محسوب می گردد، زیرا این خودرو سابقه مونتاژ و حضور در بازار ایران را دارد. هاچ بک کره ای آی 10 نخستین بار در سال 2007 رونمایی شد و به نوعی می توان آن را کوچک ترین عضو خانواده هیوندای دانست. هیوندای آی 10 از سال 2019 وارد نسل سوم خود شده، یک فیس لیفت را پشت سر گذاشته و همچنان فراوری می گردد.

اما نوترین خبر در رابطه با هیوندای آی 10 مربوط به فیس لیفت دوم نسل سوم این خودرو است که به تازگی رونمایی شده و از آوریل (فروردین/اردیبهشت) روی خط فراوری قرار می گیرد.

از بدنه خودرو شروع کنیم که تریم های غیر ان-لاین با 9 رنگ قابل سفارش هستند که شامل 2 کد رنگ نو در طیف طوسی و آبی هم می گردد. امکان سفارش سقف مشکی برای این رنگ ها در نظر گرفته شده است. استفاده از گرافیک نو برای چراغ های ال ئی دی در قسمت جلو و عقب خودرو نیز بخش دیگری از تغییرات نسخه فیس لیفت محسوب می گردد.

رینگ های آلومینیومی 15 اینچی در تریم های عادی و 16 اینچی برای نسخه پرفورمنس ان-لاین نصب می گردد. در قسمت کابین از نورپردازی نو برای صندلی های ردیف جلو و تریم مجذوب کننده بنفش باید نام ببریم که جلوه متفاوتی به این فضا داده اند. در تریم استاندارد از نمایشگر 4.2 اینچی اطلاعات کیلومتر، یو اس بی تایپ سی در هر دو ردیف، نمایشگر 8 اینچی تنظیمات سیستم تفریح و... استفاده شده است.

پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو نیز برای هیوندای آی 10 فیس لیفت در نظر گرفته شده است. از امکانات ایمنی می توانیم به دستیار و هشدار برخورد از جلو با قابلیت تشخیص دوچرخه سوار اشاره کنیم. سیستم هشدار به راننده برای بازبودن درب عقب نیز به این خودرو اضافه شده است. در رابطه با تغییرات فنی هیوندای آی 10 فیس لیفت اطلاعاتی منتشر نشده که احتمالا این شرایط به مفهوم تداوم استفاده از پیشرانه 1 یا 1.2 لیتری 3 سیلندر خواهد بود.

فراوری آی 10 فیس لیفت در خط فراوری ازمیت ترکیه در امسال میلادی شروع خواهد شد.

منبع: فرادید
انتشار: 11 اسفند 1401 بروزرسانی: 11 اسفند 1401 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 2140

به "فراوری هیوندای آی 10 فیس لیفت در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری هیوندای آی 10 فیس لیفت در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید