ثبت نام 1483 کارگر کرمانشاهی در سامانه سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران

به گزارش مجله آرنا، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: در سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه 1483 کارگر، واحد تولیدی و گروه کار شامل 1210 کارگر، 243 واحد تولیدی و 30 گروه کار نمونه در سامانه سی و دومین جشنواره ثبت نام نموده اند.

ثبت نام 1483 کارگر کرمانشاهی در سامانه سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران

به گزارش روابط عمومی اداره کلتعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، حسن عزیزی با اشاره به این که در شانزدهمدی ماه فرآیند داوری این جشنواره آغاز شده است، اضافه کرد: از تعداد کل طرح های ثبت نامشده، تعداد 1483 پروندهحائز شرایط داوری است.

وی با اشاره به این که داوریپرونده ها تا روز بیستم دی ماه ادامه خواهد داشت، توضیح داد: از هر بخش مالی(صنعت،کشاورزی و خدمات) یک کارگر، یک گروه کار و یک واحد نمونه که بالاترین امتیاز را کسبکنند، انتخاب خواهند شد.

وی بااشاره به این که در این دوره از جشنواره متقاضیان فرصت کافی برای ثبت نام داشته اند،توضیح داد: به دلیل شیوع بیماری کرونا در امسال بازه زمانی ثبت نام در این جشنوارهاز چهارشنبه 14 آبان ماه لغایت آدینه 14 آذرماه در نظر گرفته شده بود که دو مرتبه دیگرمهلت ثبت نام تمدید شد.

وی درباره زمان داوری درخواستهای ارسالی توضیح داد: زمان داوری مجازی پرونده های متقاضیان از 16دی ماه آغاز و تا20 دی ماه ادامه دارد.

عزیزی ادامه داد: مرحله داوری فیزیکیاز طریق بازدید حضوری جهت راستی آزمایی طرح ها پس از مرحله نخست آغاز و سوم بهمن ماهنتیجه نهایی پذیرفته شدگان تعیین می گردد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعیاستان کرمانشاه در خاتمه اظهار کرد: جشنواره امتنان هر ساله با هدف تجلیل از کارگرانو گروه های کار نمونه و به منظور ترویج و تقویت فرهنگ کار و کوشش در دو مرحله استانیو کشوری برگزار می گردد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1371

به "ثبت نام 1483 کارگر کرمانشاهی در سامانه سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 1483 کارگر کرمانشاهی در سامانه سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید