جاذبه های گردشگری اتریش

به گزارش مجله آرنا، تور اتریش بخاطر معماری چشم نواز شهرهای کشور اتریش، زیبایی های طبیعی بی شمار با کوه های بسیار زیبای آلپ بسیار پرطرفدار و مقصد گردشگری بسیاری از توریست ها از سراسر جهان که به دنبال ماجراجویی اند، شده است. در ادامه با دورونزدیک همراه باشید...

جاذبه های گردشگری اتریش

برای سفر با تور پوکت خرداد 99 همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

علاقه مندان به ورزش های زمستانی تور اتریش را برای اسکی و اسنوبرد بروی دامنه های کوه های آلپ این کشور انتخاب می نمایند اما این انتخاب فقط منتهی به ورزش های برفی نمی گردد و کافی است به فضای زمستانی علاقه داشته باشید تا لذت تمام را از یک سفر رویایی در اروپایی ببرید. همچنین معماری بی نظیر ساختمان ها در تمام اتریش بسیار دیدنی و شکلی تاریخی دارد و در کل اروپا منحصر به فرد است. هر شهر در اتریش فرهنگ و معماری و فضای خاص خودش را دارد.

در ادامه 5 مقصد گردشگری برتر در تور اتریش را بخوانید:

وین (Vienna)

وین به طور عمده به خاطر فرهنگ هنری و موسیقی و معماری عاشقان زیادی را از سراسر جهان جذب خود می نماید. سبک های معماری متفاوت که از زمان های مختلف تاریخی رنسانس، باروک و کلاسیک و ... را می توانید ببینید. وین با هنرش در جهان بی نظیر است، بیش از 200 سال میزبان انواع جشنواره های موسیقی و هنری و ... است به طوری که می توان گفت خانه هنرمندان زیادی چون موتزارت، بتهوون و براهمز و بی شمار هنرمند دیگر است.

خرید

تهران مشهد

تهران آنتالیا

سالزبورگ (Salzburg)

سالزبورگ نزدیک مرز جنوبی کشور آلمان است. این شهر بخاطر هنر و موسیقی مانند وین معروف است. از چیزهای جالب درباره این شهر اینکه محل تولد ولفگانگ موتزارت است.فراتر از معماری تاریخی و جاذبه های هنری که در تور اتریش در این شهر می توانید ببینید، سالزبورگ با کوه های برافراشته آلپ احاطه شده است، هزینه های مناسب تور اتریش و اقامت راحت در این شهر فرهنگی و تاریخی و زیبایی های طبیعی همه و همه در انتظار شما خواهد بود. بلیط تهران استانبول | بلیط استانبول تهران

سالزکامرگوت (Salzkammergut)

سالزکامرگوت به عنوان سایت میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. یک اقامتگاه بی نظیر که با دریاچه های نیلگون و قله های برفی احاطه شده است و برای قرن ها مقصد اول گردشگری برای بسیاری از جهانگردان بوده است. فعالیت هایی که در تور اتریش در این شهر می توانید داشته باشید شامل کوه پیمایی، سوارکاری، شنا و دوچرخه سواری است. منطقه سالزکامرگوت ایده آل برای تورهای گردشگری و سفر گروهی است و نیز می تواند مقصدی برای آرامش و هم ماجراجویی باشد.

اینسبروک (Innsbruck)

شهر اینسبروک دوبار میزبان المپیک زمستانی در سال های 1964 و 1976 بوده است. شهر اینسبروک بخاطر ورزش های زمستانی مقصد گردشگری زمستانی در جهان است. اگر به دنبال تجربه ورزش های زمستانی در اروپا هستید در فصل زمستان تور اتریش را مد نظر داشته باشید. در تابستان نیز سفر به این شهر لذت بخش خواهد بود.

زلامسی (Zell am See)

اگر از آن دسته از گردشگرانی هستید که به دنبال مناظر طبیعی بی شمار و ماجراجویی در جنگل ها هستند شهر زلامسی یکی از مقاصد گردشگری هست که حتما باید در تور اتریش ببینید. احاطه شده با کوه های آلپ، دامنه های اسکی در کلاس جهانی، دریاچه های نیلگون و آرامش بخش زلامسی را یکی از نقاط بی نظیر برای انتخاب تورهای اروپایی نموده است. رویدادهای مختلفی در طول سال در این شهر برگزار می گردد مانند مسابقات اسکی و ... اگر می خواهید با شهری با طبیعتی بی نظیر در جهان آشنا شوید زلامسی و تور اتریش را در اولویت گردشگری خود در اروپا قرار دهید.

منبع: دور و نزدیک
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 565

به "جاذبه های گردشگری اتریش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری اتریش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید