جریمه نقدی برای تردد خودرو ها در شهر های قرمز اعلام شد

به گزارش مجله آرنا، جانشین پلیس راهور ناجا جریمه نقدی برای تردد خودرو ها در شهر های قرمز و ممنوعیت های سفر را خاطرنشان کرد.

جریمه نقدی برای تردد خودرو ها در شهر های قرمز اعلام شد

مجله آرنا - جانشین پلیس راهور ناجا گفت: محدودیت های ترافیکی در شهر های قرمز و نارنجی همچنان ادامه دارد، تردد به شهر های قرمز یک میلیون تومان، زرد و نارنجی 500 هزار تومان جریمه دارد.

سردار حسینی اضافه کرد: محدویت های ترافیکی بین استانی از ظهر امروز ساعت 12 شروع شد و تا ساعت 12 ظهر، هفدهم خرداد ماه ادامه دارد.

جانشین پلیس راهور ناجا گفت: محدودیت های ترافیکی در شهر های قرمز و نارنجی همچنان ادامه دارد، اما از ظهر امروز شهر های زرد و تردد های بین استانی نیز به آن اضافه نموده شد که مردم حتماً رعایت نمایند.

جریمه نقدی برای تردد خودرو ها

وی گفت: تردد به شهر های قرمز یک میلیون تومان، زرد و نارنجی 500 هزار تومان جریمه دارد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جانشین پلیس راهور ناجا اضافه کرد: در استعلامی که از مراکز پلیس راه درسراسر کشور گرفتیم شرایط تردد ها خوب است و مردم رعایت نموده اند و امیدواریم که این فرایند همچنان ادامه داشته باشد.

ورود خودروهای غیربومی گیلان از ساعت 12 روز سه شنبه، 11 خرداد تا ساعت 12 روز دوشنبه، 17 خرداد به استان گیلان ممنوع است.

جریمه هایی که چندان کارساز نیست

پیشتر در نهم خرداد ماه، سرهنگ جاور صفاری رئیس پلیس راه گیلان از ممنوعیت ورود خودروها به شمال کشور و استان گیلان در تعطیلات انتها هفته اطلاع داد ه بود.

بر این اساسورود خودروهای غیربومی گیلان از ساعت 12 روز سه شنبه، 11 خرداد تا ساعت 12 روز دوشنبه، 17 خرداد به شمال کشور و استان گیلان ممنوع است.

همچنین کارکنان پلیس راه در مبادی ورودی استان مستقر هستند و از ورود خودروهای غیر بومی به استان گیلان جلوگیری می گردد.

سفرهای تعطیلات نیمه خرداد درحالی به خواست ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوع شده است که ممنوعیت های گذشته برای سفر چندان نسخه کارسازی نبوده است.

آمارهای مرکز مدیریت راه های کشور نشان می دهد در تعطیلات عید فطر، با وجود اعمال ممنوعیت تردد جاده ای و افزایش جریمه، نزدیک به یک و نیم میلیون دستگاه در جاده های بین استانی جابه جا شدند.

منبع: بیت ران
انتشار: 7 تیر 1400 بروزرسانی: 7 تیر 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1594

به "جریمه نقدی برای تردد خودرو ها در شهر های قرمز اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه نقدی برای تردد خودرو ها در شهر های قرمز اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید