جزئیات آتش سوزی ساختمان کفاشی در باغ سپهسالار

به گزارش مجله آرنا، تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک ساختمان در خیابان سپهسالار اطلاع داد.

جزئیات آتش سوزی ساختمان کفاشی در باغ سپهسالار

جهت دریافت خدمات قیمت طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

سید جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 10:08 دقیقه روز جاری یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان در خیابان باغ سپهسالار، کوچه بابکان به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی اعزام شدند.

وی ادامه داد: محل آتش سوزی یک ساختمان دو طبقه بود که یک زیرزمین نیز داشت. این ساختمان چهار واحد داشت که همگی در مورد فراوری و نگهداری کیف و کفش فعالیت می کردند.

ملکی گفت: این محل دچار آتش سوزی شده بود و زمانی که نیرو ها به محل رسیدند هر چهار واحد شعله ور بود و از پنجره ها آتش زیادی به بیرون سرایت می کرد.

ملکی اضافه کرد: در دقایق اولیه آتش نشانان افرادی که در این واحد ها فعال بودند را از محل خارج کردند و همزمان با خاموش کردن آتش بخش های مختلف ساختمان را جست و جو کردند. در این جست و جو ها یک آقای حدودا 35 ساله که دچار سوختگی شده بود هم از محل خارج کردند که به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

سخنگوی آتش نشانی تهران گفت: در حال حاضر مدت زیادی از خاموش شدن آتش گذشته است و نیرو ها ضمن ایمن سازی محل دود ناشی از حریق را از محل تخلیه کردند.

وی ادامه داد: در آستانه ماه های پایانی سال این قبیل از فعالیت های فراوری کیف، کفش و محصولات چرمی افزایش پیدا می نماید، این مواد بسیار قابل اشتعال است چرا که از انواع چسب و ... در آن ها استفاده می گردد، از کسبه و شهروندان به خصوص افرادی که در صنف کیف، کفش و چرم فعالیت می نمایند می خواهم اصول ایمنی را به بهترین نحو ممکن رعایت نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1327

به "جزئیات آتش سوزی ساختمان کفاشی در باغ سپهسالار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات آتش سوزی ساختمان کفاشی در باغ سپهسالار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید