جزیره عروسک ها در مکزیک کجاست؟ (تور مکزیک)

به گزارش مجله آرنا، جزیره عروسک ها (Island of the Dolls) یکی از جاذبه های بسیار مخوف و ترسناک در مکزیک به شمار می رود که بازدید از آن می تواند سفری مهیج و شگفت انگیز را برای شما رقم بزند، سفری که احتمالا تا مدت ها آن را فراموش نخواهید کرد. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با این جاذبه آشنا شوید.

جزیره عروسک ها در مکزیک کجاست؟ (تور مکزیک)

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مکزیک هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور مکزیک از مکزیکوسیتی و کانکون دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

درست در خارج از شهر مکزیکو در کشور مکزیک، جزیره ای را پیدا خواهید کرد که در آن، عروسک های پوسیده ای از شاخ و برگ درختان آویزان شده اند. اینجا از جمله جاهای مخوف مکزیک به شمار می رود که از معروفیت قابل توجهی نیز برخوردار است.

جزیره عروسک ها چیست؟

جزیره عروسک ها در بین مکزیکی ها به نام Isla de las Muñecas شناخته می گردد و جزیره ای مرموز است که گذشته دیوانه واری دارد. این جزیره کوچک در نزدیکی شهر مکزیکو قرار گرفته و بنابر گفته ها، به وسیله ارواح بچه های مرده به تسخیر در آمده است. در نقاط مختلف این جزیره می توان عروسک ها را مشاهده کرد که بنابر عقاید ساکنین محلی در تسخیر بچه های مرده هستند. این در حالی است که بازدیدنمایندگان از این جزیره صداهای عجیب و تکان عروسک ها را مشاهده کردند.

جزیره عروسک ها کجاست؟

جزیره عروسک ها در کانال های شوچیمیلکو (Xochimilco) در فاصله 45 دقیقه ای در جنوب مکزیکو سیتی قرار گرفته است و برای رسیدن به آنجا با قایق حداقل دو ساعت را باید سپری کرد. علاوه بر بازدید از این جزیره کوچک می توانید در کانال های این اطراف نیز گردش کنید و بخش های مختلف آن را دیدن کنید.

تاریخچه جزیره عروسک ها

داستان پشت جزیره عروسک ها واقعا ناراحت نماینده و دلخراش است. اینجا به عنوان یک جاذبه گردشگری ساخته نشده و در حقیقت، پس از غرق شدن دختری در آنجا، عروسک های مختلفی بر درختان آن آویزان شده اند.

بنابر این داستان، جسد این دختر جوان در آب های اطراف این جزیره پیدا می گردد، دختری که تحت شرایط مرموزی در اینجا غرق شده است. همین نیز سبب شد تا عروسک های زیادی در درختان آنجا آویزان شوند و بنابر گفته ها، روح این دختر درون این عروسک ها قرار گرفته است.

دان جولیان سانتانا باررا کسی است که زندگی گوشه گیری در این جزیره دارد و از آنجا مراقبت می نماید. مردم به ندرت او را به چشم دیده اند و خود او نیز به ندرت این جزیره را ترک نموده است. به گفته دان جولیان، او بیشترین کوشش خودش برای نجات این دختر را انجام داده اما در نهایت در این کار پیروز نبوده است.

مدتی پس از غرق شدن این دختر، دان جولیان عروسکی را در ساحل جزیره پیدا می نماید و تصمیم می گیرد تا آن را از درختی آویزان کند تا ادای احترامی به روح این دختر باشد. همین نیز آغازگر روند آویزان شدن عروسک های مختلف در درختان این جزیره شد.

البته بعضی از افراد داستان غرق شدن این دختر بچه را باور ندارند و بیان می نمایند که دان جولیان به علت تنها بودن بیش از حد این داستان را ساخته است. در هر صورت، دان جولیان در رویاهای خودش تصاویر این دختر بچه را می بیند و فکر می نماید که به مقدار کافی به روح او احترام نگذاشته است. پس تصمیم می گیرد تا عروسک های بیشتری را آویزان کند تا بدین ترتیب، روح این دختر او را آزار ندهد.

او که هر شب و برای مدت زمانی بسیار طولانی کابوس هایی از این دختر را می دید، به آویزان کردن عروسک ها ادامه داد و این روند برای بیش از 50 سال ادامه داشت. در سال 2001 میلادی، او در همان نقطه ای که جسد دختر بچه را پیدا نموده بود، غرق شده بود و جسد پیدا شد. از آن موقع نیز اینجا به مکانی خوفناک و عجیب برای بازدید مردم و گردشگران تبدیل شده است.

آیا جزیره عروسک ها واقعی است؟

جزیره عروسک ها مکانی واقعی در مکزیک است که در آنجا جسد دختری غرق شده پیدا می گردد و فرد ساکن این جزیره نیز تصمیم می گیرد تا برای ادای احترام به او عروسک های مختلف را به درختان آویزان کند. او این کار را برای مدتی طولانی تکرار نموده است.

آیا جزیره عروسک ها ترسناک است؟

ساکنین محلی اصرار دارند که این جزیره به وسیله این دختر مرده و عروسکش تسخیر شده است. چه این داستان واقعیت داشته باشد چه خیر، باید گفت که ظاهر جزیره عروسک ها خوفناک و دلهره آور به نظر می رسد و این در حالی است که افراد مختلف از شنیدن صداهای عجیب و بعلاوه اتفاقات غیرمنتظره در اینجا یاد نموده اند.

منبع: فوت و فن / viatravelers.com
انتشار: 14 بهمن 1401 بروزرسانی: 14 بهمن 1401 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 2129

به "جزیره عروسک ها در مکزیک کجاست؟ (تور مکزیک)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره عروسک ها در مکزیک کجاست؟ (تور مکزیک)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید