حداکثر دمای تهران چقدر خواهد بود؟، رگبار و رعدوبرق در بعضی استان های کشور

به گزارش مجله آرنا، خبرنگاران : مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به حاکمیت جوی پایدار در کشور، از رشد ابر، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید در بعضی استان های کشور طی روزهای آینده اطلاع داد.

حداکثر دمای تهران چقدر خواهد بود؟، رگبار و رعدوبرق در بعضی استان های کشور

به گزارش به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان با بیان اینکه براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی، طی پنج روز آینده در غالب منطقه ها کشور جوی آرام و پایدار حاکم است، اظهار کرد: طی این مدت برای جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و هرمزگان در بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: طی سه روز آینده هم در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در شمال استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و از فردا (7 تیر) با گذر امواج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور علاوه بر استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در اردبیل، زنجان، ارتفاعات البرز مرکزی هم ابرناکی گاهی همراه با رگبار پراکنده و رعدوبرق و وزش باد شدید انتظار می رود.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، چهارشنبه (9 تیر) در سواحل دریای خزر بارش پراکنده و کاهش نسبی دما دور از انتظار نخواهد بود بعلاوه از امروز (6 تیر) تا اواسط هفته جاری شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

وی اضافه کرد: از چهارشنبه (9 تیر) تا اواخر هفته جاری در نوار شرقی کشور سرعت وزش باد افزایش پیدا می نماید و در منطقه زابل وزش باد و خیزش گرد و خاک پیش بینی می گردد.

ضیاییان درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (7 تیرماه) صاف تا نیمه ابری و در اواسط روز همراه با وزش باد با حداقل دمای 27 و حداکثر دمای 37 سانتیگراد و طی روز سه شنبه (8 تیرماه) نیمه ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای 27 و حداکثر دمای 37 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1657

به "حداکثر دمای تهران چقدر خواهد بود؟، رگبار و رعدوبرق در بعضی استان های کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حداکثر دمای تهران چقدر خواهد بود؟، رگبار و رعدوبرق در بعضی استان های کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید