حلزون ، سیخ کش و غذاهای دریایی ویتنام

به گزارش مجله آرنا، منطقه منطقه 4 بخاطر غذاهای دریایی BBQ و اتصالات حلزون بسیار معروف است. خیابان کوچک Vĩnh Khánh (منطقه 4 ، شهر هوشی مین) درست بعد از تاریکی به زندگی می رسد. حوالی ساعت 6 بعد از ظهر ، آن را تبدیل به یک محله شلوغ می نماید ، و پر از شام است که برای نوشیدن آب در برخی از حلزون ها و غذاهای دریایی ، روزهای هفته و آخر هفته ها جمع می شوند. برای غذاهایی که می خواهند در فضای پر جنب و جوش شهر هوشی مین غوطه ور شوند ، این مکان است.

حلزون ، سیخ کش و غذاهای دریایی ویتنام

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

گرچه حلزون برای برخی از افراد خارجی به نظر می رسد ، آنها یکی از معروف ترین غذاهای شهر هستند. رستوران های حلزون ، تکه های تازه روز را در سبد یا سینی قرار می دهند تا بتوانید انتخاب کنید. آنها می توانند تا بیست نوع مختلف پیش بروند. از سرخ شده با کره و سیر ، کبابی شده با نمک دریایی و فلفل دلمه گرفته گرفته گرفته ، گرفته تا داخل شیر نارگیل جوشانده ، هر روش پخت و پز حلزونها با هر نوع حلزون کاملاً جفت می شوند. حلزون های شیرین ، خروس ها و صدف های تیغ برخی از موارد مورد علاقه محلی هستند. غافلگیر این انتخاب ها هستید؟ به سادگی بپرسید که سایر شام ها چه می خورند و آنها راضی خواهند شد که به شما یاری نمایند.

برای اسکیت های خوشمزه و نوشیدنی سرد با منظره ، به رستورانهای امتداد Nhiêu Lộc - کانال Thị Nghè (منطقه bờ kè) ، شاخه ای از رودخانه سایگون که از داخل شهر می گذرد بروید. از قلم نیاندازید که قبل از رفتن به یادگیری تشویق های ویتنامی را یاد بگیرید: mtt، hai، ba، dô!

انتشار: 19 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 422

به "حلزون ، سیخ کش و غذاهای دریایی ویتنام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حلزون ، سیخ کش و غذاهای دریایی ویتنام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید