معرفی 10 مورد از مراکز خرید شانگهای

به گزارش مجله آرنا، معرفی مراکز خرید شانگهای در چین

چین کشوری پهناور با تاریخ غنی است که به دلیل دارا بودن آثار کهن سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می نماید. این کشور آسیایی نقش پر اهمیت در تامین نیازمندی های دنیا داراست. همانطور که می دانید چین به دلیل دارا بودن مراکز خرید و بازارهای بزرگ مقصد اصلی تاجران و کسانی که قصد خریدهای عمده دارند، محسوب می گردد. شهر شانگهای یکی از مدرن ترین شهرهای کشور چین است و میزبان ده ها مراکز خرید لوکس و معمولی هست، شما در این مراکز خرید می توانید بهترین محصولات از برندهای برتر دنیا را خریداری نمایید. از همین رو ما در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران قصد داریم تا 10 مورد از بهترین مراکز خرید شانگهای در چین را خدمتتان معرفی کنیم، تا در صورتی که به این شهر دیدنی و جذاب سفر کردید بدانید که از کدام مراکز خرید می توانید آنچه را که می خواهید تهیه کنید.

معرفی 10 مورد از مراکز خرید شانگهای

1- مرکز خرید IFC

همانطور که گفتیم شهر شانگهای یکی از شهرهای بزرگ چین است که مراکز خرید متعددی هم داراست، مرکز IFC که نام کامل آن (international finance center) است از بزرگترین مراکز خرید شانگهای است و در 6 طبقه طراحی شده است. این مرکز خرید شامل پارکینگ و سرویس های بهداشتی فوق العاده تمیز می باشد. یکی محاسن این مرکز خرید که توانسته آن را منحصر به فرد کند این است تمام قسمت های آن برای افراد معلول مناسب می باشد. از دیگر ویژگی های این مرکز خرید آن است که در جای جای آن می توانید خوراکی های میان وعده ای و اسنک خریداری نمایید و از طعم های چینی لذت ببرید. این مکان محیطی آرام و زیبا دارد و از نظر ظاهری هم بسیار لوکس است و به راحتی می توانید در آن به خرید و گردش بپردازید، در اغلب مواقع محیط آی اف سی با تزئینات زیباسازی شده اند.

2- پلازا 66

یکی دیگر از مراکز خرید شانگهای در چین که جزء برترین و بزرگترین مراکز خرید این شهر محسوب می گردد پلازا 66 است. این مرکز خرید در واقع یک مجتمع تجاری اداری است که علاوه بر مرکز خرید دو آسمان خراش هم داراست. نکته جالبی که در خصوص مرکز خرید پلازا 66 وجود دارد این است که 66 طبقه دارد و بلندترین ساختمان در منطقه پاکسی به شمار می رود.

شما در این مرکز خرید می توانید از برترین برندهای فشن و معروف دنیا بهره ببرید و دلیلش این است که پلازا بهترین مرکز خرید شانگهای به شمار می رود.

3- فروشگاه جییو گوآنگ | Jiu Guang Department Store

فروشگاه جییو گوانگ یکی از مراکز خرید شانگهای در چین است و مارک های اصلی و دنیای کالاها از جمله باربری، تیفانی، اینس بی، بالی، سلین و دیگر برند ها را ددر خود جای داده است. دسترسی به این فروشگاه بسیار ساده و آسان است و شما می توانید از خط 2 و 7 مترو برای رسیدن به جیپو گوانگ استفاده نمایید. پیشنهاد می کنیم که حتما بعد از خریدتان به اسنک بار و تنقلات فروشی های این مرکز خرید که در طبقات زیرین آن قرار دارند بروید.

این مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است و می توانید هر آنچه که احتیاج دارید را از آن خریداری نمایید.

آدرس: 1618 West Nanjing Road, Shanghai

تلفن: +862132174838

4- مرکز خرید تایمز اسکوئر

از دیگر مراکز خرید شانگهای که از نظر معماری و مهندسی دارای سبک اروپایی است، مرکز خرید تایمز اسکوئر است. این مرکز خرید توسط یکی از معروف ترین معماران پانامایی طراحی شده است. از لحاظ کیفیت اگر بخواهیم آن را با دیگر مراکز خرید شانگهای مقایسه کنیم در سطح معمولی قرار می گیرد و کالاهای خیلی لوکسی در آن دیده نمی گردد؛ این مرکز 7 طبقه است و هر طبقه بیش از 100 فروشگاه و در مجموع 2 طبقه پارکینگ دارد. به منظور رسیدن به این مرکز خرید راه سختی در پیش ندارید به راحتی می توانید خط 9 مترو را سوار شوید و در ایستگاه جاده شانگهای پیاده شوید و از خروجی یک به این فروشگاه برسید.

این مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است و می توانید هر آنچه که احتیاج دارید را از آن خریداری نمایید.

آدرس: No 500 Zhangyang Road,Pudong,Shanghai

5- فروشگاه سوپر برند | Super Brand Mall

مرکز خرید سوپر برند یکی دیگر از مراکز خرید شانگهای است که وسعت بالایی دارد و شما می توانید ساعت ها در آن به خرید و گشت و گذار بپردازید. این مرکز خرید دارای هزاران فروشگاه در 13 طبقه مجزایی که دارد نیز دارا می باشد و هرچه بخواهید در آن پیدا می گردد، فروشگاه سوپر برند 70 رستوران مختلف و کافی شاپ را در خود جای داده است. این فروشگاه یکی از قدیمی ترین و بهترین مراکز خرید شانگهای است، از همین رو روزانه میلیون ها بازدیدکننده را به سمت خود جذب می نماید. این مجتمع تجاری پر از سرگرمی و تفریح است و در عین حال در سراسر شانگهای معروف است به همین دلیل رفتن به آن هم زیاد سخت نیست باید خط 2 مترو را سوار شوید و در ایستگاه لوجیازویی (Lujiazui) پیاده شوید.

آدرس: Lujiazui Xi Road, Pudong, Shanghai

6- مرکز خرید گرند گیت وی | Grand getaway shanghai

در این لیست ده موردی از بهترین مراکز خرید شانگهای حیف است که نام گرند گیت وی وجود نداشته باشد. این مرکز خرید شامل یک ساختمان اصلی و دو آسمان خراش در دو سمت خودش می باشد. مرکز خرید گرند گیت وی روزانه صدها نفر را به سمت خود جذب می نماید و هنگام شب وقتی چراغ هایش روشن می گردد بسیار تماشایی است. این فروشگاه بیشتر مورد استفاده ساکنان چین است و قیمت هایی ارزان تر از مراکز خرید دیگر شانگهای دارد. برای رفتن به گرند گیت وی باید از خط 9 مترو بهره ببرید و در ایستگاه اوجیاهی (Xujiahui) پیاده شوید و از خروجی 19 هم خارج شوید.

آدرس: No.1 Hong Qiao Road, Xujiahui, Shanghai

7- میلانگ ژنی ایستان | Mei long Zhen Isetan Shanghai Shopping

دومین مرکز خرید خرید شانگهای که بزرگترین شعبه فروشگاه های زنجیره ای ایستان محسوب می گردد، مرکز خرید میلانگ ژنی ایستان است. در این مرکز خرید تضمین خرید تمام کالاهایی که می خواهید با کیفیت عالی داده شده است و از جمله مراکزی است که شما می توانید بهترین کالاهای چینی را تهیه کنید. برای رسیدن به مرکز خرید می لانگ ژنی ایستان باید از خط 2 مترو بهره ببرید و در ایستگاه نانجینگ (Nanjing) پیاده شوید، خوب است بدانید این فرشگاه به ژاپنی ها تعلق دارد.

فروشگاه های ایستان در سراسر چین، ژاپن و شرق آسیا شعبه دارد مثل: بانکوک، جینان، پنوم پن، کائوسیونگ، کوالالامپور، سلانگور، سنگاپور و …

این مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا 9:30 شب باز است و می توانید هر آنچه که احتیاج دارید را از آن خریداری نمایید.

آدرس: چین، شانگهای، خیابان 1038 نانجینگ غربی

8- مرکز خرید سیتیک | Citic

دیگر مرکز خرید معروف و محبوب در این شهر، مرکز خرید سیتیک است که در آن می توانید بهترین برندهای اسپریت و آلفرد دان هیل را خریداری نمایید. از جمله کالاهایی که این فروشگاه بر روی آن تمرکز دارد کیف و کفش، لوازم صوتی و تصویری و همینطور انواع برندهای لباس های شیک هستند، طبقه همکف این مرکز خرید هم بانک و دستگاه های خودپرداز وجود دارند. برای رسیدن به این مرکز خرید زیبا باید از خط 2 مترو بهره ببرید و در ایستگاه نانجینگ (Nanjing Road) پیاده شوید.

این مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است و می توانید هر آنچه که احتیاج دارید را از آن خریداری نمایید.

آدرس: No. 1168 Nanjing West Road, Shanghai

9- وستگیت مال | Westgate Mall

مرکز خرید وستگیت یکی از بزرگترین مراکز خرید شهر شانگهای است که به دلیل سقف مشترکی که با مرکز خرید سیتیک دارد جزئی از این مرکز بحساب می آید، گفتنی است که تمرکز این مرکز خرید بر روی کالاهایی نظیر کیف و کفش و پوشاک زنانه است. به طور کلی این مرکز خرید دارای 10 طبقه است که هر کدام البته این مرکز خرید فروشگاه های سوپر مارکت مانند و مرکبات فروشی هم دارد.

این مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است و می توانید هر آنچه که احتیاج دارید را از آن خریداری نمایید.

آدرس: چین، شانگهای، خیابان شماره 1038 غربی نانجینگ، وستگیت مال.

10- هنگ کنگ پلازای شانگهای

مرکز خرید دیگری در شهر شانگهای وجود دارد به نام هنگ کنگ پلازا که با توجه به محیط تمیز و زیبایی که دارد و همچنین کالاهای مناسب با قیمت های خوب توانسته جز بهترین مراکز خرید شانگهای قرار بگیرد. از لحاظ دسترسی این مجتمع تجاری بسیار خوب است و کافی است سوار مترو و خط 1 شوید و در ایستگاه خیابان جنوبی هوآنگ پی (South Huang Pi Road) از مترو پیاده شوید.

این مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است و می توانید هر آنچه که احتیاج دارید را از آن خریداری نمایید.

آدرس: Jin HuangPoNanLu, Shanghai, China

منبع: الی گشت
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 244

به "معرفی 10 مورد از مراکز خرید شانگهای" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی 10 مورد از مراکز خرید شانگهای" امتیاز داده است | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 10 مورد از مراکز خرید شانگهای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید