حمایت از استارت آپ های گردشگری

به گزارش مجله آرنا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: برای جذب هر چه بیشتر گردشگر اقدامات خوبی انجام داده ایم.

حمایت از استارت آپ های گردشگری

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.

سید امین قاسمی در گفت وگو با خبرنگار مجله آرنا، اظهار کرد: در مورد اشتغال زایی آموزش های متعددی در حوزه های مختلف گردشگری، آژانس های مسافرتی، میزبانی در هتل ها، واحدهای پذیرایی بین راهی و... داده ایم که این افراد پس از سرانجام آموزش می توانند با تخصصی که دارند در هتل ها و آژانس ها به عنوان راهنمای تور و مدیران فنی دفاتر خدمات مسافرتی مشغول بکار شوند.

وی اضافه کرد: حضور گردشگران در مناطق مختلف استان نیز به صورت غیر مستقیم اشتغال زایی ایجاد می نماید که برای جذب هر چه بیشتر گردشگر اقدامات خوبی انجام داده ایم.

قاسمی در مورد حمایت از استارت آپ های گردشگری گفت: در سال پیش چندین برنامه آموزشی و همایش در این خصوص برگزار کردیم و به نوعی این آمادگی را داریم که از ایده های آنان استفاده و حمایت کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان در ادامه گفت: نرده های حفاظتی و تابلو شنا ممنوع برای جلوگیری از دسترسی و اطلاع رسانی بعضی از افراد که می خواهند شنا نمایند در محدوده آبشار بیشه نصب شده بود که متاسفانه در اثر سیل فروردین سال جاری این نرده ها و علائم از بین رفت و احتیاج به بازسازی دارد.

وی اضافه کرد: متاسفانه اغلب افرادی که غرق شدند به توصیه های امدادگران و همکاران ما بی توجهی نموده بودند.

قاسمی تاکید نمود: مدام برای شنا نکردن در محیط های آبی هشدار داده می گردد اما باز هم بعضی بدون توجه به هشدارها کار خودشان را انجام می دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 364

به "حمایت از استارت آپ های گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از استارت آپ های گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید