خاطرات محسن رضایی از شهید باکری، برادر محسن کسی که برای خدا می&zwnjجنگد، عقب&zwnjنشینی ندارد

به گزارش مجله آرنا، خبرنگاران : دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در رشته توئیتی نوشت: لشکر عثمانی با آن همه جنایت تا تبریز هم رسید ولی آذربایجان او را شکست داد.

خاطرات محسن رضایی از شهید باکری، برادر محسن کسی که برای خدا می&zwnjجنگد، عقب&zwnjنشینی ندارد

به گزارش مجله آرنا به نقل از اعتمادآنلاین، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در رشته توئیتی نوشت: آذربایجان را دوست دارم؛ آنجا که هر خیابانش، امیرخیز است. دجله را دوست دارم؛ آنجا که شکوه غیرت آذربایجان جوشید. آذربایجان قلب ایران است و مهدی قلب من. هنوز جبهه های جنوب صدای مهدی باکری را به یاد دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خاطره ای از شهید مهدی باکری بیان داشت: برادر محسن کسی که برای خدا می جنگد، عقب نشینی ندارد. مهدی جان، برادرم، عقب نشینی نمی کنیم. از جان و حتی آبروی خود می گذرم و راهتان را ادامه می دهم.آذربایجان را مجروح کردند ولی دلیرانه روی پای خود ایستاد و از خود و تمامیّت ایران دفاع کرد.

رضایی تاکید نمود: لشکر عثمانی با آن همه جنایت تا تبریز هم رسید ولی آذربایجان او را شکست داد. آذربایجان در دفاع از خود و تمامیّت ایران، تا آنجایی ایستاد که ابراهیم وار، اسماعیل خود را در دجله قربانی کرد؛ اولین خونی که از دجله به اروند رسید و وارد خلیج همواره فارس شد، خون برادر مهدی باکری بوده است.

اعتمادآنلاین را در تلگرام دنبا

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1301

به "خاطرات محسن رضایی از شهید باکری، برادر محسن کسی که برای خدا می&zwnjجنگد، عقب&zwnjنشینی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاطرات محسن رضایی از شهید باکری، برادر محسن کسی که برای خدا می&zwnjجنگد، عقب&zwnjنشینی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید