خبرنگاران شمار مبتلایان کرونا در کره جنوبی از چین پیشی گرفت

به گزارش مجله آرنا، پکن - خبرنگاران - مرکز کنترل و پیشگیری بیماری کره جنوبی گفت که شمار مبتلایان به کرونا در این کشور در روز پنجشنبه از چین بیشتر بوده است.

خبرنگاران شمار مبتلایان کرونا در کره جنوبی از چین پیشی گرفت

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

این مرکز در آماری که خبرگزاری یونهاپ از کره جنوبی منتشر نموده آورده است که امروز 505 مورد ابتلای جدید به ثبت رسیده در صورتی که ارقام شمار مبتلایان در چین 433 نفر بوده است.

با این حساب تا شامگاه روز پنجشنبه در مجموع یک هزار و 766 نفر در کره جنوبی کرونایی شده و 13 نفر هم براثر آن فوت نموده اند.

سیزدهمین قربانی این ویروس منحوس یک سالمند 74 ساله بوده که از روز 20 فوریه تب نموده و دچار سرفه های شدید و تنگی نفس شده و امروز زمانی که منتظر تخت برای بستری شدن بوده جانش را از دست داده است.

بیشتر مبتلایان این ویروس که به صورت خوشه ای در شهر دایه گو در 300 کیلومتری جنوب شرق پایتخت کره جنوبی شیوع پیدا نموده افرادی بوده اند که در کلیسای شینچیونجی تجمع می نموده اند.

نزدیک به یکهزار نفر از مبتلایان ویروس در این شهر به نوعی با خروجیهای این کلیسا در ارتباط نزدیک بوده اند.

شمار سربازان ارتش کره جنوبی که به کرونا مبتلا شده اند به 25 نفر رسیده است و بسیاری از آنها در پایگاههای خود تحت تدابیر شدید نظارتی و قرنطینه هستند.

وزارت خارجه کره جنوبی امروز بیان کرد که نزدیک به 43 کشور و منطقه محدودیت هایی برای مسافرانی که از کره جنوبی به آنجا سفر می نمایند، در نظر گرفته اند که یکی از آنها چین است.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 720

به "خبرنگاران شمار مبتلایان کرونا در کره جنوبی از چین پیشی گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شمار مبتلایان کرونا در کره جنوبی از چین پیشی گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید