تور ارزان ایتالیا: خلاصه بازی ایتالیا 2 ، 1 بلژیک؛ سومی آتزوری

به گزارش مجله آرنا، تیم های ملی ایتالیا و بلژیک که در ملاقاتهای قبلی شان مقابل اسپانیا و فرانسه با شکست هایی تلخ به ملاقات رده بندی لیگ ملت های اروپا رسیدند، در این ملاقات در آلیانتس آرنای شهر تورین به مصاف هم رفتند که آتزوری با فزونی 2-1 بر پله سوم رقابت ها بایستد.

تور ارزان ایتالیا: خلاصه بازی ایتالیا 2 ، 1 بلژیک؛ سومی آتزوری

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

نیمه نخست را ایتالیا بهتر آغاز کرد و موقعیت هایی هم داشت، اما اولین موقعیت خوب را سائلماکرس از دست داد و توپ این بازیکن بلژیک به تیر دروازه میزبان برخورد کرد. با این حال آتزوری هم موقعیت خیلی خوبی دقیقه آخر نیمه نخست داشت که کیزا در موقعیت تقریباً تک به تک توپ را بیرون فرستاد.

در نیمه دوم ایتالیا خیلی زود به گل رسید. دقیقه 47 شوت روپا و عالی بارلا به گوشه دروازه کورتوا رفت. دقایقی بعد باتشوایی توپ را باز هم به تیر دروازه دوناروما کوبید تا بلژیک فرصت خوب دیگری را هم از دست بدهد. دقیقه 65 هم براردی ضربه پنالتی ای که برای آتزوری به دست آمده بود را تبدیل به گل دوم کرد. کاراسکو هم بعد از گل دوم ایتالیا، تبدیل به سومین بازیکن بلژیک شد که تیر دروازه را به لرزه درآورد تا بدشانسی شاگردان مارتینس کامل گردد. دقیقه 87 ضدحمله سریع بلژیکی ها با پاس دبروینه و ضربه نهایی دکتلائر انتها این تیم را به یک گل رساند.

در نهایت ایتالیا بردش را حفظ کرد تا در دومین دوره لیگ ملت های اروپا به عنوان سومی برسد.

منبع: فرارو
انتشار: 19 آبان 1400 بروزرسانی: 19 آبان 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1776

به "تور ارزان ایتالیا: خلاصه بازی ایتالیا 2 ، 1 بلژیک؛ سومی آتزوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: خلاصه بازی ایتالیا 2 ، 1 بلژیک؛ سومی آتزوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید