دیدنی ترین چشم اندازها از روی تاب

به گزارش مجله آرنا، دیدن مناظر طبیعی و گوش دادن به صدای آب آرامشی بی نظیر را به انسان عطا می کند. اما آیا تا به حال تجربه دیدن مناظر طبیعی را از روی تاب داشته اید؟ این کار آرامش و لذت دیدن طبیعت را دوچندان می کند. با خبرنگاران همراه باشید تا این لذت را در چندین نقطه دیگر دنیا با هم تجربه کنیم.

دیدنی ترین چشم اندازها از روی تاب

چه مشرف به چشم انداز یک کوهستان بزرگ باشید، چه در آب های سواحل استوایی در حال شنا کردن، چیزی در دیدن این مناظر از روی تاب وجود دارد که حتی این چشم اندازها را عالی تر جلوه می دهد. این جا چشم اندازهای شگفت انگیزی از جزیره ها و کوه هایی می بینید که در آن ها می توانید در هوا تاب بخورید.

اسوتی استفان (Sveti Stefan)

این جزیره واقع در مونته نگرو، اولین بار در سال 1442 به نام دژی در ساحل به آن اشاره شد. طبق افسانه ها، قلعه این جزیره بعد از حمله قوم پستروویچی (Pastrovoci) به کشتی های ترک که در ساحل جاز (Jaz) پهلو گرفته بودند بنا شد. این جزیره دارای اقامتگاهی بزرگ و مجلل به نام آمان اسوتی استفان (Aman Sveti Stefan) است که شامل اقامتگاه ویلا میلوسر (Villa Milocer)، جایی که ملکه ماریا یگوسلاوی بین سال های 1934 و 1936 تابستان ها را در آن سپری می کرده، است.

کوه های دولومیتی (The Dolomites)

کوه لیتمار در رشته کوه های دولومیتی، در تیرول جنوبی، ایتالیا قرار گرفته است. این رشته کوه از بخش جنوبی آلپ شروع و در امتداد رودخانه اَدیجه (Adige) از غرب به شرق کشیده شده است. بسیاری از افراد به این رشته کوه می آیند تا از مسیرهای آهنکوب که در جنگ دنیای اول از آن ها استفاده می شد بالا روند.

حومه شهر کاتماندو، نپال

کاتماندو با ساختمان های چوبی که باعث سایه های فراوان در سطح شهر می شود، میزبان نیمی از رشته کوه های اورست است.

کوه فانگان (Koh Phangan)

ساحلی استوایی در کوه فانگان، تایلند قرار گرفته است. جشن ماه کامل، هر ماه هنگامی که ماه کامل است در ساحل هادرین برگزار می شود. این جزیره مقصد بسیاری از کوله پشتی گردها است.

رودخانه هِیِس (Lake Hayes)

رودخانه هیس نزدیک کووینزتاون، نیوزلند است. ماهی های غیربومی این رودخانه شامل قزل آلای خال سرخ و ماهی لوتی، و ماهی های بومی شامل آپلند بالی (از شاخه گاوماهیان خواب آلود)، کووارو (از خانواده اخترماهیان) و مارماهی لانگ فیند است.

پارک ملی تاروتائو (Tarutao National Park)

سواحل پارک ملی تاروتائو در تایلند قرار دارند. این پارک ملی شامل 51 جزیره است که انتهای جنوبی ترین نقطه آن با مالزی هم مرز می باشد. رودخانه ها و باتلاق های این جزیره آخرین پناهگاه های شناخته شده برای تمساح آب شور بودند که امروزه این جانوران منقرض شده اند.

خلیج کین گاردن (Cane Garden Bay)

خلیج کین گاردن در تورتولا، جزایر ویرجین بریتانیا قرار گرفته است.

بانوس، اکوادور

یک دنیاگرد در حال لذت بردن از تاب بازی در آخر دنیا است، یک مقصد پرخطر در بانوس، اکوادور. این تاب که به درختی با یک خانه درختی به نام لا کاسا دل آربول متصل است، تاب سوار را بر روی یک دره عمیق تاب می دهد. خانه درختی سال ها پیش برای دیده بانی از آتشفشان تونگوراهوا ساخته شد.

رودخانه واناکا (Lake Wanaka)

رودخانه واناکا در جزیره جنوبی نیوزلند واقع شده است. این رودخانه اقامتگاه بسیار محبوبی است و در تابستان برای ماهیگری، قایقرانی و شنا بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

ال نیدو (El Nido)

یک ساحل شنی در ال نیدو، جزیره پالاوان، فیلیپین. فسیل ها و زمین های خاک سپاری نشان می دهند که این منطقه در سال 2680 قبل از میلاد و حتی 22000 سال گذشته مسکونی بوده است.

جوراندجوردن (Hjørundfjorden)

رودخانه ای در جوراندجوردن، نروژ؛ این آبدره توسط کوه هایی با ارتفاع 1700 متر احاطه شده است.

کائو لاک (Khao Lak)

ساحلی سنگی در کائو لاک در استان بهانگ نگا، تایلند قرار گرفته است. کائولاک، مجموعه ای از روستاها است که امروزه مقصد بسیاری از گردشگران است. کائو لاک به معنای کوهستان لاک است.

فیسکبودا، سوئد (Fiskeboda, Sweden)

ساحلی در فیسکبودا، سوئد.

ساحل استوایی

یک چشم انداز دریایی در کوه وای، تایلند؛ این جزیره با آب شفاف و ساحل های محسورکننده، یکی از زیباترین جزیره های تایلند است.

صبح مه آلود

چشم اندازی از یک صبح مه آلود در فوتوک، استان چیانگ خان، تایلند. فوتوک به معنای کوهستان تنها است.

آپولو، ساموآ (Upolu, Samoa)

ساحل ویرجین کُو در آپولو، ساموآ؛ این جزیره واقع در نقطه ای دورافتاده از اقیانوس آرام، جزیره ای گردشگری محسوب می شود.

ساحل تونسای (Tonsai Beach)

ساحل تونسای در کرب، تایلند، با قایق های بلند تایلندی در پیش زمینه؛ این جزیره ترکیبی از منازل ارزان قیمت و مسیرهای کوهنوردی است که این مکان را برای کوله پشتی گردها و کوهنوردان محبوب ساخته است.

کو چانگ (Ko Chang)

پارک ملی دریایی کو چانگ، استان ترات، تایلند. کو چانگ دومین جزیره بزرگ تایلند با 5000 جمعیت است. این جزیره با ساحل های بلند و سفید، منزلگاه حیواناتی چون پرندگان، مارها، گوزن و تعدادی فیل است.

منبع: کجارو / allday.com
انتشار: 26 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 441

به "دیدنی ترین چشم اندازها از روی تاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی ترین چشم اندازها از روی تاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید