رضایی: برای حضور در مسابقات کشتی باشگاه های دنیا آماده ایم، امیدوارم تیم های پرقدرتی بیایند

به گزارش مجله آرنا، مدیرفنی تیم کشتی دانشگاه آزاد گفت: فدراسیون کشتی، سازمان لیگ و روابط بین الملل فدراسیون باید کوشش نمایند که تیم های پرقدرتی برای شرکت در مسابقات باشگاه های دنیا به ایران بیایند.

رضایی: برای حضور در مسابقات کشتی باشگاه های دنیا آماده ایم، امیدوارم تیم های پرقدرتی بیایند

علیرضا رضایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی مجله آرنا، در خصوص حضور تیم دانشگاه آزاد در رقابت های کشتی باشگاه های دنیا گفت: برای مسابقات آماده ایم. سعی می کنیم با کمترین میزان تغییرات در این رقابت ها شرکت کنیم. البته حضور در این رقابت ها پیش بینی نشده بود، اما ان شاالله در این خصوص جلسه خواهیم داشت و اولویت ما حفظ ترکیب قبلی است. هرچند احتمال اضافه کردن چند کشتی گیر دیگر به لیست مان وجود دارد. کوشش می کنیم تیم آماده ای را در مسابقات شرکت بدهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش در مسابقات باشگاه های دنیا از کشتی گیر خارجی استفاده خواهد نمود یا نه، تاکید نمود: فکر نمی کنم باز هم بتوانیم از خارجی استفاده کنیم. البته باید آنالیز کنیم و ببینیم شرایط به چه گونه است. در این خصوص جلسه ای خواهیم داشت و در آن همه چیز تعیین خواهد شد.

نایب قهرمان المپیک 2004 آتن درباره کیفیت مسابقات پیش روی باشگاه های ایرانی گفت: فدراسیون کشتی، سازمان لیگ و روابط بین الملل فدراسیون باید کوشش نمایند که تیم های پرقدرتی برای شرکت در مسابقات باشگاه های دنیا به ایران بیایند تا کشتی ما از این رقابت ها بهره لازم را ببرد.

سرمربی پیشین تیم ملی آزاد امید درخصوص 4 سهمیه باقی مانده تیم آزاد برای المپیک 2020 توکیو توضیح داد: برای تیم های آزاد و فرنگی کشورمان آرزوی موفقیت در مسابقات پیش رو را دارم و امیدوار هستم با ترکیب کامل در المپیک ژاپن شرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 503

به "رضایی: برای حضور در مسابقات کشتی باشگاه های دنیا آماده ایم، امیدوارم تیم های پرقدرتی بیایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: برای حضور در مسابقات کشتی باشگاه های دنیا آماده ایم، امیدوارم تیم های پرقدرتی بیایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید