یوسف زاده: تنها جودوکارانی به قزاقستان اعزام می شوند که شانس مدال داشته باشند

به گزارش مجله آرنا، سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان از اعزام 5 جودوکار به مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان خبر داد.

یوسف زاده: تنها جودوکارانی به قزاقستان اعزام می شوند که شانس مدال داشته باشند

محمدرضا حاج یوسف زاده در گفت و گو با مجله آرنا، افزود: مسابقات قهرمانی آسیا جودوی نابینایان و کم بینایان در قزاقستان برگزار می شود و چون برای کسب سهمیه بازی های پارالمپیک 2020 توکیو است اهمیت زیادی دارد. بنابراین سعی داریم کسانی را به این مسابقات اعزام کنیم که شانس بالایی برای کسب مدال و سهمیه داشته باشند.

وی از سعید کوهکن، رضا غلامی، علی عباس نژاد، وحید نوری، محمدرضا خیرالله زاده و محمد علی شنانی به عنوان 6 جودوکار دعوت شده به اردوی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان نام برد و گفت: احسان موسی نژاد در وزن 100 کیلوگرم به دلیل عدم دریافت کلاس بندی پزشکی بین المللی در گرند اسلم باکو امکان شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان را ندارد و ما فرد دیگری که در این وزن در حد و اندازه موسی نژاد باشد فعلاً نداریم. از سوی دیگر چون نگاه ما در قزاقستان تنها مدال آوری است، در نتیجه علی شنانی نیز چون کیفیت کارش خیلی بالا نیست و هنوز نتوانسته فاکتورهای لازم را کسب کند شاید به قزاقستان اعزام نشود.

سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان در سرانجام شرح داد: تاکنون دو مرحله اردوی آماده سازی برای تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان در کمپ جودو ورزشگاه آزادی برگزار شده و سعی داریم برای آماده سازی هر چه بهتر تیم تا زمان اعزام 5 مرحله اردوی تدارکاتی دیگری برپا کنیم تا تیم قدرتمند و خوبی را راهی قزاقستان کنیم تا با کسب امتیازات بیشتر سهمیه های زیادی را به جودوی نابینایان و کم بینایان اختصاص دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 138

به "یوسف زاده: تنها جودوکارانی به قزاقستان اعزام می شوند که شانس مدال داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوسف زاده: تنها جودوکارانی به قزاقستان اعزام می شوند که شانس مدال داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید