پراش: کار برای بازی های آسیایی از الان هم دیر است، ضعف امکانات داریم

به گزارش مجله آرنا، سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان گفت: کار برای بازی های آسیایی هم از الان دیر است ولی چیزی دور از دسترس نیست و با کار مضاعف و تلاش می توان نتیجه گرفت.

پراش: کار برای بازی های آسیایی از الان هم دیر است، ضعف امکانات داریم

به گزارش خبرنگار ورزشی مجله آرنا، محمد پراش، سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان در جمع مجله آرنا گفت: چیزی که در چند سال گذشته ضعف این رشته بوده شرکت نکردن در مسابقات بین المللی و اهمیت ندادن به مسابقات داخلی بوده است. ما ضعف امکانات داریم به طوری که با کشورهای درجه 3 و 4 آسیا هم قابل مقایسه نیست.

وی در خصوص شانس کسب مدال در المپیک گفت: برای کسب مدال در المپیک برنامه 10 ساله می خواهد حتی قدرت های دوچرخه سواری برنامه 8 ساله دارند. باید ببینم آیا در این سال ها طوری کار کردیم که مدال بگیریم؟ کار برای بازی های آسیایی هم از الان دیر است ولی چیزی دور از دسترس نیست و با کار مضاعف و تلاش می توان نتیجه گرفت.

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری در خصوص زمان معرفی رکابزن اعزامی به المپیک تاکید کرد: اگر در خدمت تیم باشم تا اواخر خرداد معین می شود.

پراش در پاسخ به این سوال که ممکن است در تیم نباشید، گفت: به هر حال باید منتظر باشیم ببینیم چه تصمیمی گرفته می شود.

وی در خصوص حضود در تورهای اروپایی افزود: کاری که باید می کردم انجام دادم ولی کاری که باید می کردند انجام نشد. مسابقات ترکیه را داریم که هم ما و هم سپاهان می توانیم شرکت کنیم. دعوت نامه بانوان برای ترکیه آمده است.

پراش در خصوص ریزش نفرات در اردو شرح داد: در اردو کسی را حذف نکردیم ولی نفرات را محدودتر کردیم تا کار معین باشد. جهت المپیک بسیار سخت است و باید تمرینات متناسب با آن جهتها انجام دهیم. نفرات جوانی هم داریم که می توانند در قهرمانی جهان شرکت کنند و حضور آنها می تواند مفید باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1593

به "پراش: کار برای بازی های آسیایی از الان هم دیر است، ضعف امکانات داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراش: کار برای بازی های آسیایی از الان هم دیر است، ضعف امکانات داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید