تور استانبول ارزان: برترین هتل های 4 ستاره استانبول از دید مسافران

به گزارش مجله آرنا، اگر به قصد گردش یا سفر کاری به استانبول می روید مطمئناً یکی از دغدغه های شما رزرو هتل مناسب است. در این مطلب شما را با سه مورد از هتل های استانبول آشنا می کنیم. باخبرنگاران همراه باشید.

تور استانبول ارزان: برترین هتل های 4 ستاره استانبول از دید مسافران

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

استانبول هتل های بزرگ، باشکوه و با قیمت های مناسب دارد. اگر قصد ندارید با تور استانبول به این شهر سفر کنید، برای انتخاب مکانی ایدئال از میان هزاران هتل ترکیه، ما به شما یاری می کنیم. بعلاوه در این مقاله شما می توانید با کلیک روی نام هر یک از هتل ها، آدرس و تمامی اطلاعات مربوط به آن را در سایت مجله آرنا مشاهده کنید.

1. کلرین گلدن هورن (The Clarion Golden Horn Hotel)

این هتل در منطقه بیوگلو استانبول قرار گرفته و تنها 7 کیلومتر با میدان تکسیم فاصله دارد. منطقه بیوگلو به عنوان یکی از برترین مکان های استانبول برای گردشگران شناخته می گردد.

کلرین گلدن هورن هتل مجهز به سالن بدن سازی است و محلی برای اجاره دوچرخه دارد. اینترنت WiFi در سراسر هتل رایگان است. اتاق های زیبای هتل نورگیراند و سیستم تهویه بسیار مناسبی دارند. تمامی اتاق ها دارای تلوزیون صفحه تخت 42 اینچی، گاو صندوق و تخت خوابی بزرگ و باکیفیت اند. برخی از اتاق های این هتل بالکنی زیبا با چشم انداز ای وسیع دارند.

اگر تصمیم به شرکت در تور ترکیه را ندارید و در پی سفری هیجان انگیز با اتومبیل شخصی خود هستید، این هتل پذیرای اتومبیل های شما هم هست.

نگران تبدیل ارز نباشید، می توانید از امکانات تبدیل ارز در واحد صرافی گلدن هورن هتل بهره ببرید.

صبحانه به شکل بوفه ارائه می گردد. اما در صورت درخواست می توانید در اتاق هم صبحانه را میل کنید. در رستوران هتل غذاهای ترکی، بین المللی و غذای مخصوص کودک سرو می گردد و حتی می توانید سفارش غذاهای رژیمی هم بدهید.

از هتل تا مسجدایوب سلطان فقط 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد. و اگر هوس پیاده روی کنید، در کمتر از 5 دقیقه به پارک مینیاتورک می رسید فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک هم چیزی حدود 22 کیلومتر است.

از ویژگی های خوب هتل این است که برای معلولین مناسب سازی شده است. و در آخر خوب است بدانید که این هتل اجازه ورود به حیوانات خانگی نمی دهد.

2. هتل سیتی لافت (CityLoft Hotel Ataşehir )

هتل سیتی لافت در 15 کیلومتری پل بوسفروس (Bosphorus) قرار گرفته است. از این هتل می توانید چشم انداز زیبایی از استانبول را ببینید و از امکاناتی هم چون باشگاه ورزشی، سونا، ماساژ و بعلاوه WiFi رایگان در سراسر هتل بهره ببرید.

در هر اتاق یک تلویزیون صفحه تخت، کتری برقی و حوله تنی وجود دارد. بعلاوه در برخی از اتاق ها یک کاناپه راحتی هم وجود دارد.

می توانید هر صبح، صبحانه را در رستوران بوفه هتل میل کنید که داری سالن داخلی و خارجی است. اگر سالن خارجی را ترجیح می دهید می توانید از بالکن زیبای رستوران جزیره پرنس و شهر استانبول را زیر پای خود ببینید. در منوی غذایی این رستوران تعدادی غذاهای بین المللی هم وجود دارد.

خدماتی همانند خشکشویی، اتوبخار و کرایه اتومبیل در هتل ارائه می گردد.

سیتی لافت هتل 4 کیلومتر با مرکز خرید پالادیوم و 2 کیلومتر با مرکز خرید برندیوم فاصله دارد. خیابان معروف بغداد که مرکز برندهای معروف است در 11 کیلومتری هتل قرار گرفته است. از هتل تا برج های میدن 14 کیلومتر و تا فرودگاه سبیها گوکن 24 کیلومتر راه است.

اگر اتومبیل همراه دارید، می توانید از پاریکینگ رایگان هتل بهره ببرید و برای استفاده از پارکینگ احتیاجی به هماهنگی قبلی نیست.

در این هتل هم حیوانات خانگی اجازه ورود ندارند.

3. هتل گلدن وی (Hotel Golden Way Giyimkent)

یکی دیگر از هتل های منتخب، هتل گلدن وی است که در منطقه اسنلر استانبول قرار گرفته است. فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 17 دقیقه و تا ترمینال اتوبوسرانی اسنلر 9 دقیقه راه است. این هتل از سیستم تهویه مناسب، بالکن، مینی بار و WiFi و پارکینگ رایگان برخوردار است.

می توانید به باشگاه ورزشی بروید؛ بیلیارد، دارت، دوچرخه سواری کنید یا سری به کتابخانه هتل بزنید و ساعاتی را به مطالعه بگذرانید.

هتل امکانات تبدیل ارز هم ارائه می دهد. برای خشکشویی و اتوبخار باید هزینه ای جدا پرداخت کنید.

به هنگام صرف صبحانه می توانید از خوردن یک فنجان قهوه با انواعی از کیک ها، پای ها، بیسکویت و ساندویچ های متنوع لذت ببرید.

گلدن وی سرویس شاتل هم به مهمانان خود برای رفت وآمد به فرودگاه آتاتورک، ترمینال اتوبوس اسلنر، ورزشگاه المپیک آتاتورک و تعدادی از مراکز خرید هم چون مرکز خرید استانبول ارائه می دهد.

این هتل می تواند برترین انتخاب برای مسافرانی باشد که به قصد خرید و بازدید از مکان های تاریخی به استانبول می فرایند.

منتظر پیشنهادها و نظرات شما خوانندگان محترم مجله آرنا هستیم.

منبع: کجارو / mypremiumeurope.com / booking.com
انتشار: 5 بهمن 1400 بروزرسانی: 5 بهمن 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1859

به "تور استانبول ارزان: برترین هتل های 4 ستاره استانبول از دید مسافران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول ارزان: برترین هتل های 4 ستاره استانبول از دید مسافران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید