زمان اعلام فهرست نو تیم ملی معین شد ، حضور کی روش در ایران به تاخیر افتاد

به گزارش مجله آرنا، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در انتظار صدور ویزا و تهیه بلیت برای سفر به تهران و شروع کار در تیم ملی است.

زمان اعلام فهرست نو تیم ملی معین شد ، حضور کی روش در ایران به تاخیر افتاد

به گزارش مجله آرنا علیرضا فیروزجا که در سوپرتورنمنت سینکفیلد شرکت نموده است، در دور ششم این مسابقات به مصاف شهریار ممدیاروف رفت و توانست به پیروزی برسد.

این پیروزی درحالی برای برای فیروزجا به دست آمد که این شطرنج باز با ریتینگ 2778 در این مسابقات دست به مهره شده است. حریف او در این دور از مسابقات دارای ریتینگ 2757 بود.

فیروزجا با این پیروزی 3 امتیازی شد و در رده سوم این مسابقات ایستاد.

در مسابقات سینکفیلد 10 شطرنج باز برتر دنیا حضور داشتند. مگنوس کارلسن قهرمان شطرنج دنیا در دور چهارم این مسابقات به طور عجیبی از ادامه بازی ها انصراف داد. گفته می گردد او به علت تقلب نیمن و شکست مقابل این شطرنج باز این مسابقات را ترک نموده است. این رقابت ها در باشگاه سنت لوییس از 2 تا 11سپتامبر (11 تا 20 شهریور) برگزار می گردد. این پنجمین و آخرین ملاقات از رقابت های تور شطرنج 1.4 میلیون دلاری است.

مجموع جوایز این رقابت ها 350 هزار دلار تخمین زده شده است که نفر اول می تواند 100 هزار دلار را برنده گردد. هم چنین نفر دوم می تواند 65 هزار دلار را کسب کند. باتوجه به کنار کشیدن قهرمان شطرنج دنیا، فیروزجا یکی از مدعیان قهرمانی این مسابقات به شمار می آید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 شهریور 1401 بروزرسانی: 20 شهریور 1401 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 2060

به "زمان اعلام فهرست نو تیم ملی معین شد ، حضور کی روش در ایران به تاخیر افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان اعلام فهرست نو تیم ملی معین شد ، حضور کی روش در ایران به تاخیر افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید