زمان معرفی آثار راه یافته به دورهمی ای با عنوان سینمای ایران در شانتیئی فرانسه

به گزارش مجله آرنا، خبرگزاری خبرنگاران- اسامی آثار راه یافته به فستیوال سینمای ایران در شانتیئی فرانسه تا آخر اردیبهشت اعلام می شوند.

زمان معرفی آثار راه یافته به دورهمی ای با عنوان سینمای ایران در شانتیئی فرانسه

به گزارش مجله آرنا، براساس اعلام دبیرخانه فستیوال سینمای ایران در شانتیئی، همزمان با به سرانجام رسیدن زمان ارسال آثار به این فستیوال، بیش از 50 اثر به دبیرخانه ارسال شده است که به زودی این آثار توسط هیات پیش انتخاب، داوری و 7 فیلم برتر راهی جشنواره می شوند.

نتایج این داوری ها تا آخر اردیبهشت ماه امسال اعلام و 7 فیلم منتخب در روزهای برگزاری فستیوال نمایش داده می گردد.

هیات پیش انتخاب فستیوال ابوالفضل جلیلی، کارگردان و سینماگر ایرانی، کریستف تاردیو Christophe TARDIEU، مدیرکل مجموعه کاخ اعظم شانتیئی، رود اسسوس Rod ASSOUS، رییس سینمای الیزه شهر شانتیئی، کارولین گودار Caroline GODARD، معاون فرهنگی شهرداری شانتیئی و سید وحید یعقوبی، کارشناس هنری مرکز ایران و فرانسه هستند.

فستیوال سینمای ایران در شانتیئی، در 2 بخش رقابتی فیلم های بلند داستانی و غیررقابتی فیلم های کوتاه با حضور کارگردانان فیلم های بلند در تاریخ چهارم تا هفتم نوامبر امسال میلادی برابر با 13 تا 16 آبان ماه 1400 در فرانسه و در شهر شانتیئی برگزار می گردد.

جایزه رسمی و اصلی فستیوال سینمای ایران در شانتیئی فرانسه توسط هیات داوران به فیلم منتخب اهدا و همچنین فیلم برتر از نگاه تماشاگران و فیلم منتخب توسط دانشجویان رشته سینمای دانشگاه سوربن تقدیر می گردد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره فستیوال می توانند به سایت جشنواره به آدرس http://chantilly-iff.com مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1601

به "زمان معرفی آثار راه یافته به دورهمی ای با عنوان سینمای ایران در شانتیئی فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان معرفی آثار راه یافته به دورهمی ای با عنوان سینمای ایران در شانتیئی فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید