سرمربی بارسلونا از قدیم طرفدار لیونل مسی بود

به گزارش مجله آرنا، کیکه ستین، سرمربی جدید بارسلونا از گذشته طرفدار پر و پا قرص لیونل مسی بوده است.

سرمربی بارسلونا از قدیم طرفدار لیونل مسی بود

با تورهای ارزان اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

به گزارش گروه ورزشی مجله آرنا، بر خلاف تصورات، فرایند برکناری ارنستو والورده خیلی سریع صورت گرفت و کیکه ستین از امروز راهنمایی این تیم را بر عهده گرفته است. سرمربی جدید بارسلونا امروز مسی را بهترین بازیکن جهان خطاب کرد، اما تمجیدهای او از کاپیتان بارسلونا محدود به امروز نبوده و او بعد از ملاقات تیمش بتیس برابر بارسا در نوامبر سال 2018 که علیرغم دبل لیونل مسی، به رجحان 3-4 بتیس انجامید، در خصوص این ستاره آرژانتینی صحبت نموده بود.

کیکه ستین در آن مقطع گفته بود: من تا به حال بازیکنان فوق العاده ای در طول دوران زندگی ام دیده ام که قادر به هنرنمایی با توپ هستند، اما لیونل مسی بین 12 تا 14 سال اخیر که همواره بازیکنی تاثیرگذار بوده است. من بازیکن دیگری را با این عملکرد در ذهن ندارم و شاید فقط پله در دوران خودش پیروز به نشان دادن چنین سطحی از فوتبال شده است.

لیونل مسی در هر بازی توانایی های خودش را نشان می دهد و من نمی دانم او تا به حال چند بار پیروز به ثبت هت تریک شده است. در دوران لیونل مسی زندگی کردن بسیار خوشایند است و من بسیار خوشحالم که هر یکشنبه به مدت 12 یا 14 سال است که بازی های مسی را می بینم، زیرا او کیفیت بالایی دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 582

به "سرمربی بارسلونا از قدیم طرفدار لیونل مسی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی بارسلونا از قدیم طرفدار لیونل مسی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید