سوختگی شدید بر اثر انفجارساعت هوشمند

به گزارش مجله آرنا، تهران (پانا) - انفجار ساعت هوشمند موجب سوختگی شدید دست یک کودک خردسال شد.

سوختگی شدید بر اثر انفجارساعت هوشمند

به گزارش مجله آرنا، یک دختر 4 ساله چینی بر اثر انفجار ساعت هوشمند دچار جراحت شدید شد. این کودک که هویتش یی یی اعلام شده در حال بازی با دختر عموی 3 ساله اش بود که ناگهان این اتفاق رخ داد. در این حادثه که در منطقه گوانجو در استان فیوجیان چین رخ داد این کودک از ناحیه دست دچار سوختگی شدید شد. مادربزرگ این کودک که در خانه حضور داشت بلافاصله به یاری نوه خود شتافت و این کودک را به بیمارستان منتقل کرد.

بنا به گفته مادربزرگ کودک، او در اتاق دیگری حضور داشت که ناگهان صدای انفجار ساعت و گریه نوه اش را شنید. او سپس با اتاقی مملو از دود روبرو شد. این زن در این باره گفت: وقتی با دست نوه ام که شدیدا دچار سوختگی شده بود روبرو شدم بسیار ترسیدم. نوه ام هنگام جدا کردن ساعت از دستش درد بسیاری را تحمل و گریه می کرد.

پزشکان پس از معاینات اولیه اعلام کردند که دست کودک دچار سوختگی درجه سه شده است. این کودک اکنون در بیمارستان به سر می برد و مداوا روی او ادامه دارد. پدر کودک در تماس با کارخانه سازنده ساعت درخواست غرامت نموده است. پدر کودک به رسانه ها گفت که هیچ سیم کارتی را وارد ساعت ننموده بود. بعلاوه هنوز تاریخ دقیق خرید این ساعت به وسیله او اعلام نشده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1673

به "سوختگی شدید بر اثر انفجارساعت هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوختگی شدید بر اثر انفجارساعت هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید