تور استرالیا ارزان: سیدنی محبوبیتش را از کجا آورده است؟

به گزارش مجله آرنا، سیدنی شهری احاطه شده به وسیله سواحل زیبا و مکان های دیدنی است.

سیدنی در استان نیو سات ولز استرالیا واقع شده است و به همراه سالن اپرای مشهورش به نمادی از این کشور تبدیل شده است. شهری با جاذبه های خارق العاده که بیشترین تعداد توریست را به خود جذب می نماید. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا با جاذبه های دیدنی این شهر آشنا شوید.

تور استرالیا ارزان: سیدنی محبوبیتش را از کجا آورده است؟

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

با وجود اینکه سیدنی مرکز نیست، اما بزرگترین شهر استرالیا به شمار می رود. شهری پر از جاذبه ها و مکان های دیدنی که باید ببینید تا زیبایی آن ها باورتان گردد. تنها، مکان هایی از جمله سواحل مانلی ثابت می نمایند که برای چه مردم زیادی هر ساله به این شهر زیبا سفر می نمایند. اگر قصد سفر به سیدنی را دارید، به گونه ای برنامه ریزی کنید که دست کم یک هفته کامل را در آن به گشت و گذار بپردازید..

بازدید از خانه اپرای مشهور سیدنی

شهر سیدنی نمادهای زیادی دارد، مهمترین آن ها این سالن مشهور و زیبا است که به گونه ای به نماد همه استرالیا هم تبدیل شده است. اگر به زیباترین کارت پستال های استرالیا نگاهی بیاندازید تصویری از این بنا را در بسیاری از آن ها مشاهده خواهید کرد. حتی اگر برای دیدن هیچ نمایش اپرایی پا به این سالن نگذارید، باز هم زیبایی بصری این بنا ارزش بازدید بالایی دارد. به یاد داشته باشید هیچ وقت معین نیست چه نوع نمایشی در انتظارتان خواهد بود. ممکن است با یک مسابقه کاراته یا یک اپرا و هرچیز دیگری روبرو شوید. این بنا با معماری خاص و زیبایش بدون شک مشهورترین خانه اپرا در سراسر دنیا است.

نکته ها:

این اپرا هم در روز و هم شب بسیار زیبا است. تنها مهم است که آن را از نزدیک دیدن کنید.

بازدید از این مکان برای بزرگسالان 35 و خردسالان 24.50 دلار استرالیا هزینه در بر دارد.

تنفس هوای تازه در باغ های سلطنتی بوتانیک

وجود یک محیط سرسبز و پر از درخت درمیان آسمانخراش ها و محیط آلوده شهری غنیمتی با ارزش است. قدم زدن در میان این باغ ها و در طول دیوار ساحلی آرامشی است ناب، که باید در این شهر شلوغ آن را تجربه کنید. کافی است در میان این درختان هوای تازه را با ریه هایتان تنفس کنید تا به وجود چنین نعمتی پی ببرید.

نکته ها:

اگر در طول ماه های ژانویه و فوریه به این باغ سری زدید، دیدنی سینمای رو باز سنت جورج را از قلم نیاندازید.

پل بندرگاه سیدنی

پل بندرگاه را می توان قله اورست جاذبه های سیدنی دانست. این پل در سال 1932 به عنوان طرح اشتغال دولتی در طول رکود بزرگ مالی ساخته شده است. با وجود اینکه تور های بالارفتن از پل گران هستند، اما قدم زدن در عرض آن و دیدنی منظره ها زیبا و پانورامای خانه اپرا و بندرگاه سیدنی اطراف رایگان است.

نکته ها:

هزینه تور های بالارفتن از این پل بسیار گران است. بسته به اینکه در چه ساعتی از شبانه روز و چه زمان از سال اقدام به این کار کنید بین 150 تا 370 دلار استرالیا و حتی بالاتر می گردد. شاید چنین تجربه ای برای هرکسی مقدور نباشد اما اطمینان می دهیم که این تجربه بی نظیر و استثنایی ارزشش را خواهد داشت.

برترین زمان برای بالا رفتن از این پل هنگام غروب و بعلاوه هوای گرگ و میش است.

ساحل مانلی (Manly)

حتی اگر برای مدتی طولانی است که در سیدنی زندگی می کنید، طی کردن راستا رفت و برگشت به سمت ساحل مانلی به وسیله کشتی، تجربه ای است که هرگز قدیمی نمی گردد. با عبور از بین دماغه شمالی و جنوبی، دریای باز به بندرگاه متصل می گردد و با تمام وجود می توانید احساس کنید که زیبایی آن افزایش پیدا نموده است. این ساحل یکی از مشهورترین سواحل سیدنی است. در پیاده روی کورسو به قدم زدن مشغول شوید، در ساحل حمام آفتاب بگیرید، بستنی بخورید و به سادگی به دیدنی مردم مشغول شوید.

نکته ها:

یادتان باشد برای راستا برگشت، از اسکله مانلی مقداری دونات گرم و قهوه تهیه کنید.

بازدید از موزه استرالیا

استرالیا کشوری است که به تاریخ طبیعیش افتخار می نماید. موزه استرالیا در سال 1827 تاسیس، و اولین موزه استرالیا به شمار می رود. این موزه دارای معروفیت بین المللی است و در زمینه های تاریخ طبیعی و تحقیقات بوم شناختی فعالیت می نماید و مجموعه ای گسترده و بی نظیر از علوم طبیعی و مصنوعات فرهنگی را در بر می گیرد. نمایشگاه دائمی مربوط به دایناسورها در این مکان اطلاعات بسیار خوبی را در خصوص این جانوران منحصر به فرد در اختیار عموم می گذارد.

نکته ها:

بازدید از این موزه برای بچه ها رایگان است.

پیشنهاد می کنیم که کفش های راحتی بپوشید، چرا که دل کندن از این موزه سخت است.

منبع: الی گشت
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1893

به "تور استرالیا ارزان: سیدنی محبوبیتش را از کجا آورده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا ارزان: سیدنی محبوبیتش را از کجا آورده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید