شکایت عجیب آهنگساز قلابی از خواننده خیالی

به گزارش مجله آرنا، من آهنگسازم و برای خواننده زیرزمینی یک آهنگ ساختم و پولم را گرفتم اما او مرا ربود و تمام اموالم را سرقت کرد

شکایت عجیب آهنگساز قلابی از خواننده خیالی

پسرجوان هنگام طرح شکایت درحالی این ادعا را عنوان نمود که پس از دستگیری خواننده زیرزمینی ماجرا خیلی فرق کرد و معین شد که او آهنگساز نیست و مواد می فروشد. دعوای آنها هم بر سر خرید گل بوده است.

به گزارش مجله آرنا، ماجرا از این قرار بود که چند روز پیش فردی به اداره پلیس رفت و گفت فردی آشنا با 4 نفر از دوستانش او را ربوده و اموالش را سرقت نموده است. وی گفت: در همسایگی ما جوانی زندگی می نماید که نگهبان ساختمان است. من در زمینه آهنگسازی فعالیت دارم و او نزد من آمد تا برایش آهنگی بسازم و او بخواند. من نیز قبول کردم و با دریافت یک میلیون و نیم پول آهنگ را ساختم و خواننده زیرزمینی که رپر بود آن را خواند.

او اما چند روز بعد سراغ من آمد و گفت از کارم راضی نبوده و پولش را می خواهد اما من زیر بار نرفتم تا اینکه او به همراه 4 نفر از دوستانش به سراغم آمد و مرا ربودند. وی ادامه داد: من داخل پارک به همراه دوستم بودم که جوان خواننده به همراه 4 نفر به سمتم هجوم آوردند و با تهدید چاقو مرا ربوده و به زور سوار ماشین پژویشان کردند. آنها اموالم که شامل پول، زنجیر و دستبند طلا و موبایلم بود را سرقت کردند و بعد با رهاکردن من کنار خیابان فراری شدند.

با این شکایت، تحقیقات در این خصوص شروع و جوان خواننده دستگیر شد. با تحقیق از وی، ماجرا متفاوت از شکایت شاکی شد. او گفت: اصلا ماجرا آهنگسازی و خوانندگی نبود. شاکی مواد فروش است نه آهنگساز. ماجرا این طور بود که من مهمانی گرفته بودم و پیش شاکی رفتم تا از او گل بخرم. پول را به حسابش ریختم اما مرا سرکار گذاشت و موادی به من نداد.

چند بار به او زنگ زدم و جوابی نداد. این شد که تصمیم به انتقام از او گرفتم تا به پولم برسم. روز حادثه با دوستانم او را خفت کردیم و اموالش را دزدیدیم. هم اکنون پرونده در شعبه ششم دادسرای جنایی تهران پیش روی قاضی احسان زمانی درحال رسیدگی است و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 135

به "شکایت عجیب آهنگساز قلابی از خواننده خیالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت عجیب آهنگساز قلابی از خواننده خیالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید