صمد نیکخواه: دیدار با فیلیپین بازی مرگ و زندگی است، هنوز شانس المپیکی شدن داریم

به گزارش مجله آرنا، کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت: هنوز شانس حضور در المپیک را داریم و امروز هم اختلاف قابل قبولی با حریف داشتیم. امیدوارم بازی با فیلیپین را خیلی خوب به انتها برسانیم چون بازی مرگ و زندگی است و همه چیز در دستان ماست.

صمد نیکخواه: دیدار با فیلیپین بازی مرگ و زندگی است، هنوز شانس المپیکی شدن داریم

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور فیلیپین همراه باشید.

به گزارش مجله آرنا، صمدنیکخواه بهرامی پس از پیروزی تیم ملی بسکتبال برابر آنگولا در مرحله دوم جام جهانی گفت: متاسفانه تورنمنت برایمان بد شروع شد اما سعی کردیم این بازی را خوب تمام کنیم. در نیمه دوم و بعد از سه بازی تیم مان راه افتاد و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم و برنده شویم.

او در ادامه افزود: آنگولا تیمی فیزیکی است و قبلا با این تیم بازی تدارکاتی داشتیم. می دانستیم بازیکنان قدرتمندی دارد و کارمان راحت نیست. اینجا جام جهانی است و همه تیم ها با آمادگی آمده اند تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرند. علاوه بر این پیروزی در تورنمنت هایی با این سطح کار سختی است. امروز نتیجه قابل قبولی داشتیم و به بازیکنان و کادر فنی تبریک می گویم.

نیکخواه بهرامی در مورد شانس ایران برای حضور در المپیک 2020 گفت: هنوز شانس حضور در المپیک را داریم و امروز هم اختلاف قابل قبولی با حریف داشتیم. امیدوارم بازی با فیلیپین را خیلی خوب به خاتمه برسانیم چون بازی مرگ و زندگی است و همه چیز در دستان ماست. البته باید ببینیم چین چه نتیجه ای می گیرد، این تیم بازی سختی مقابل نیجریه دارد و اگر ببرد ما شانس حضور در المپیک را از دست می دهیم اما باید ببینیم خدا چه می خواهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 259

به "صمد نیکخواه: دیدار با فیلیپین بازی مرگ و زندگی است، هنوز شانس المپیکی شدن داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صمد نیکخواه: دیدار با فیلیپین بازی مرگ و زندگی است، هنوز شانس المپیکی شدن داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید