ضرر یک میلیارد پوندی در انتظار تیم های لیگ جزیره

به گزارش مجله آرنا، باشگاه های لیگ برتر انگلیس به دلیل بحران ناشی از بیماری همه گیر کرونا می توانند حدود 1.137 میلیارد پوند از دست بدهند.

ضرر یک میلیارد پوندی در انتظار تیم های لیگ جزیره

به گزارش مجله آرنا و به نقل از تلگراف، اگر فصل لیگ برتر از سر گرفته نگردد، ممکن است باشگاه ها درآمد حاصل از فروش حق پخش را به مبلغ حدود 762 میلیون پوند، 200 میلیون دیگر به وسیله برگزاری مسابقات و 175 میلیون از قراردادهای اسپانسر دریافت ننمایند که روی هم رقم بسیار کلانی می گردد.

در شرایطی که رقابت های لیگ برتر انگلیس برگزار نمی گردد، باشگاه های لیگ برتر یک کنفرانس ویدئویی برگزار کردند که در آن آنها تعدادی از موضوعات را مورد بحث قرار دادند. در نتیجه تصمیم گرفته شد که از سرگیری مجدد فصل در اوایل ماه می یا زودتر خودداری گردد.

قطعاً این فصل از رقابت ها تا زمانی که برای مردم خطرناک نباشد از سر گرفته نخواهد شد و از سرگیری رقابت ها فقط با اجازه دولت و سیستم بهداشت امکان پذیر است. در عین حال، باشگاه ها همچنان انتظار دارند فصل و تمام مسابقات داخلی را تمام نمایند و هفته های باقی مانده را برگزار نمایند تا با مسائل اقتصادی عدیده ای که در انتظار آنهاست روبرو نشوند.

این باشگاه ها همچنین موافقت خود را برای مذاکره با بازیکنان خود برای کاهش 30 درصدی حقوق انجام دادند. با تغییر اوضاع، شرایط اصلاح خواهد شد.

بر این اساس بازیکنان لیگ جزیره در این مدت 30 درصد حقوق خود را دریافت نخواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 858

به "ضرر یک میلیارد پوندی در انتظار تیم های لیگ جزیره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرر یک میلیارد پوندی در انتظار تیم های لیگ جزیره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید