عرب اصرار به استعفا داشت، نه دنبال مدیرعاملی بودم نه والیبال!

به گزارش مجله آرنا، علی رغبتی پس از جلسه صبح امروز هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که منجر به قبول استعفای ایرج عرب و انتخاب محمدحسن انصاری فرد به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شد، گفت: آقای عرب به صورت رسمی و کتبی استعفا دادند و جلسه ای را برگزار کردیم تا در این باره تصمیم گیری کنیم.

عرب اصرار به استعفا داشت، نه دنبال مدیرعاملی بودم نه والیبال!

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: پس از صحبت های مفصل، با استعفای آقای عرب موافقت کردیم.

رغبتی درباره حضور انصاری فرد در جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس شرح داد: یک ساعت پس از تشکیل جلسه از ایشان خواستیم به باشگاه بیایند تا در این باره تصمیم گیری کنیم.

وی در خصوص دلایل قبول استعفای ایرج عرب گفت: من در جزئیات جلسه آقای عرب با وزیر ورزش که پس از قهرمانی در جام حذفی داشتند، نیستم البته آقای عرب به طور رسمی درخواستی مبنی بر استعفا در آن برهه زمانی نداده بودند اما این بار اصرار زیادی داشتند که با استعفای کتبی ایشان موافقت شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چرا عرب از سمت مدیرعاملی استعفا داد؟ گفت: از خودشان سؤال بپرسید. اینکه در این مدت بحث حضور من به عنوان مدیرعامل بود، صحت ندارد. چنین صحبت هایی در فضای مجازی شکل گرفته بود.

رغبتی ادامه داد: من معتقد بودم در چنین سمتی، افراد لایق وجود دارند و من هیچ وقت درخواستی برای حضور در سمت مدیرعاملی پرسپولیس نداشتم. من در حوزه دیگری هم فعالیت می کنم اما با توجه به علاقه ای که به پرسپولیس دارم، با تمام وجودم تلاش می کنم.

وی درباره احتمال حضورش در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال گفت: من اصلاً در سال های حضورم، هیچ وقت علاقه مند به کار کردن در فدراسیون ها نبودم. درباره والیبال هم نه من فکری کرده ام و نه صحبتی با من در این زمینه شده ضمن اینکه ثبت نامی هم صورت نگرفته است. من معتقدم پیشکسوتان هر رشته خیلی بهتر می توانند مدیریت لازم را انجام دهند. اگر وزارتخانه تشخیص دهد، در هر حوزه ای از تلاش کردن دریغ نخواهم کرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره عدم حضور خود در بین رسانه ها افزود: پس از 6 ماه حضور در باشگاه پرسپولیس، برای اولین بار در حال مصاحبه هستم. من اهل مصاحبه کردن نیستم. افرادی که حدس می کنند، از روی دلسوزی است ولی باید بگویم اگر از من بپرسند علاقه ای داری که به جای خاصی بروی، باید بگویم چنین نیست.

رغبتی در خصوص زمان پرداخت بخشی از قرارداد اعضای تیم شرح داد: بازیکنان تمام پول های قرارداد فصل گذشته خود را دریافت کرده اند؛ همان موقع هم قول و قراری به وجود آمد که پیش پرداختی صورت بگیرد اما زمانی برای آن در ابتدای شهریور ماه مشخص نشد. حتماً بدهی بازیکنان و کادر فنی پرداخت می شود.

وی درباره پرداخت مطالبات کادر فنی پرسپولیس افزود: با آنها تعامل لازم را داریم، پیش از این نیز فرصتی فراهم شد تا مطالبات را پرداخت کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در رابطه با دریافت هفت میلیارد تومان از اسپانسر جدید باشگاه گفت: بله چنین قراردادی وجود دارد اما زمان اجرای آن نرسیده است؛ برنامه هم داریم که هر کسی به پرسپولیس کمک کرد، ضرر نکند. اعتقاد داریم باید تعامل صورت بگیرد.

رغبتی درباره اعضای حاضر هیئت مدیره در جلسه امروز افزود: گاهی اوقات برخی مسائل مانع از حضور برخی افراد در جلسه می شد. مثلاً همین امروز آقای نبی به دلیل حضور در سفر خارج از کشور، نتوانست در جلسه شرکت کند اما به صورت تلفنی در ارتباط بودیم و باید بگویم اعضای هیئت مدیره سر جای خود هستند و اکثریت و نیز آقای هاشمی در جلسه امروز حضور داشتند.

وی در سرانجام درباره احتمال تغییر اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تا این لحظه هیچ برنامه ای برای تغییر نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 221

به "عرب اصرار به استعفا داشت، نه دنبال مدیرعاملی بودم نه والیبال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرب اصرار به استعفا داشت، نه دنبال مدیرعاملی بودم نه والیبال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید