عرضه بازسازی شاهزاده پارسی: شن های زمان تا 2022 به عقب افتاد

به گزارش مجله آرنا، در سپتامبر سال گذشته یوبی سافت بالاخره به انتظارهای هواداران پاسخ گفت و نگاهی به مجموعه بازی شاهزاده پارسی انداخت و بازسازی اولین قسمت این مجموعه یعنی بازی شاهزاده پارسی: شن های زمان را معرفی کرد. با این حال، همه چیز طبق برنامه ها پیش نرفت و تا به امروز بازی چندین بار با تأخیر روبرو شده است.

عرضه بازسازی شاهزاده پارسی: شن های زمان تا 2022 به عقب افتاد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

در ابتدا قرار بود بازسازی بازی شاهزاده پارسی: شن های زمان در تاریخ 2 بهمن 1399 (21 ژانویه 2021) عرضه گردد ولی تاریخ آن برای اولین بار با تأخیر روبرو شد و به 28 اسفند 1399 (18 مارس) موکول شد. با این حال، این تاریخ هم دوام زیادی نداشت و مدتی پیش اعلام شد که تاریخ عرضه بازی تغییر نموده و به زمان نامشخصی تغییر یافته است.

اکنون، شرکت یوبی سافت اعلام نموده است که عرضه بازی به سال 2022 میلادی موکول شده است. علاوه بر این، بازسازی این بازی در رویداد چند روز آینده یوبی سافت در نمایشگاه E3 که در 12 ژوئن برگزار خواهد شد، حضور نخواهد داشت و هواداران نباید منتظر تریلر جدیدی از این بازی باشند.

تیم توسعه دهنده ریمیک این بازی در بیانیه جدید خود درباره این موضوع اعلام نموده است:

در زمان معرفی بازی به خاطر کیفیت فنی و گرافیکی بازی بعضی از هواداران از نمایش بازی راضی نبودند. شاید این تأخیرهای متوالی بتواند این فرصت را برای تیم توسعه دهنده بازی فراهم کند تا بتواند با تمرکز و وقت بیشتری روی بازسازی این اثر بسیار محبوب کار کند و شرایط فنی آن را بهبود دهد. شاید موفقیت این بازسازی راهی را بازی کند که یوبی سافت نگاهی جدی تر به مجموعه شاهزاده پارسی یا حداقل ساخت بازسازی دیگر قسمت های آن باشد.

بازسازی بازی شاهزاده پارسی: شن های زمان قرار است در تاریخ نامشخصی در سال 2022 برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی (به وسیله اپیک گیمز استور، یوبی سافت استور و یوپلی) منتشر گردد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1567

به "عرضه بازسازی شاهزاده پارسی: شن های زمان تا 2022 به عقب افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه بازسازی شاهزاده پارسی: شن های زمان تا 2022 به عقب افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید