عکس ، عامل شکست برزیل در آغوش ستاره تیم ملی ایران

به گزارش مجله آرنا، وینسنت ابوبکر بازیکن تیم ملی کامرون با حضور در باشگاه پورتو با هم تیمی های سابقش ملاقات کرد.

عکس ، عامل شکست برزیل در آغوش ستاره تیم ملی ایران

به گزارش مجله آرنا، تمرینات پورتو این روزها و برای شرکت در مسابقات لیگ کاپ، برگزار می گردد. مهدی طارمی که چند روزی است به پرتغال بازگشته، از روز گذشته به تمرینات پورتو اضافه شد تا در دسترس سرجیو کونسیسائو قرار داشته باشد.

اما تمرینات آبی و سفیدها امروز در شرایطی برگزار گردید که آنها یک مهمان ویژه داشتند. وینسنت ابوبکر مهاجم تیم ملی کامرون که چند فصلی را برای پورتو بازی کرد، امروز به ملاقات هم تیمی های سابقش رفت. او در 125 مسابقه برای این تیم به میدان رفت و 58 بار نیز گلزنی کرد و 16 پاس گل داد.

ابوبکر که اکنون برای تیم النصر عربستان بازی می نماید، در جام جهانی یکی از ستاره های کامرون بود و تک گل سه امتیازی شیرهای رام نشدنی را برابر برزیل به ثمر رساند و تنها شکست سلسائو در این جام را رقم زد.

ابوبکر در حاشیه حضور در باشگاه پورتو، با مهدی طارمی نیز ملاقات کرد و این 2 بازیکن، همدیگر را در آغوش کشیدند. آنها هرگز در کنار هم بازی نکردند و نکته جالب این است که چند روز پس از پیوستن طارمی به پورتو، ابوبکر نیز از این تیم جدا شد و به بشیکتاش پیوست.

در واقع می توان گفت که مهاجم ایرانی، جانشین بازیکن تیم ملی کامرون در دراگائو بود و تا به امروز نیز مهدی طارمی عملکرد بسیار بهتری نسبت به ابوبکر داشته و در 115 ملاقات، پیروز به زدن 62 گل شده و 43 بار نیز پاس گل داده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 آذر 1401 بروزرسانی: 16 آذر 1401 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 2097

به "عکس ، عامل شکست برزیل در آغوش ستاره تیم ملی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، عامل شکست برزیل در آغوش ستاره تیم ملی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید