غرش ذوب آهن ، سریال ادامه دار پیروزی های تارتار

به گزارش مجله آرنا، تیم های ذوب آهن و آلومینیوم اراک از ساعت 15 آدینه در استادیوم فولادشهر اصفهان در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت ذوب آهن پیروز شد با نتیجه چهار بر صفر پیروز گردد.

غرش ذوب آهن ، سریال ادامه دار پیروزی های تارتار

در همان ابتدای بازی ذوب آهن کار خود را با حملات پرتعداد شروع کرد و خدابنده لو این فصت را داشت که روی سانتر دانایی دروازه اراکی ها را باز کند که ضربه آکروباتیک او با فاصله کم به بیرون رفت، بعد از این حمله بار دیگر روی دفع اشتباه دروازه بان و دفاع تیم آلومینیوم در دقیقه 5 سینا اسدبیگی در موقعیت مناسب گلزنی نهاده شد که ضربه او در محوطه جریمه به تیرک دروازه پورحمیدی برخورد کرد.

بعد از این دو حرکت و مصدومیت عاشوری بازی شرایط برابر به خود گرفت و تا دقیقه 15 هیچ موقعیت جدی روی دروازه دو تیم ایجاد نشد، اما بعد از طی کردن یک فرایند آرام در بازی بار دیگر شاگردان تارتار بودند که از طریق باقرپسند و عاشوری حملات متعددی روی دروازه آلومینیوم ایجاد کردند، البته که هیچکدام از این حرکات راه به جایی نبرد.

بعد از طراحی تعدادی حملات بی جان پاس آرام حسین پورحمیدی با استپ خوبی از سوی محمد امیدی فرد همراه نبود تا محمد خدابنده لو با فرصت طلبی روی موقعیت تک به تک دروازه پورحمیدی را باز کرد.

بعد از این گل عطش ذوب آهن برای گلزنی خوابید و بازی بیشتر در میان زمین پیگیری شد، این در حالی بود که بار روانی شکست مجدد اراکی ها باعث شد مصطفی احمدی با ضربه این به صورت شنانی از زمین بازی اخراج گردد و نیمه اول نیز با همان نتیجه به سرانجام رسید.

نیمه دوم نیز بازی در میانه زمین پیگیری شد و مصدومیت خدابنده لو در دقیقه 58 باعث شد، بازی آرام تر پیگیری گردد، اما روی یک ضدحمله در دقیقه 63 رضا خالقی فر با پاس در عمق مسعود ابراهیم زاده با دروازه بان تک به تک شد و بعد از دریبل دروازه بان دروازه آلومینیوم را باز کرد تا نشان دهد در این سن هنوز بازیکن توانمندی است.

در حالی که به نظر می رسید بازیکنان آلومینیوم بازی را رها نموده اند روی یک آوانتاژ از سمت داور بازیکنان آلومینیوم توپ را دنبال نکردند تا محمدحسین اسلامی در دقیقه 74 در موقعیتی ساده دروازه آلومینیوم را برای سومین بار باز کند.

بعد از این گل بار دیگر محمدحسین اسلامی با نفوذ خود دفع آلومینیوم را تحت فشار قرار داد که منجر به گرفتن پنالتی از طریق داور شد، که این پنالتی از طریق اسدبیگی به گل چهارم ذوب آهن منجر شد.

ادامه بازی با وجود حملات ادامه دار ذوب آهن گلی در پی نداشت تا بازی با همان نتیجه چهار بر صفر به سرانجام برسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1971

به "غرش ذوب آهن ، سریال ادامه دار پیروزی های تارتار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غرش ذوب آهن ، سریال ادامه دار پیروزی های تارتار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید