فروش بسته الحاقی الدن رینگ از 5 میلیون نسخه عبور کرد

به گزارش مجله آرنا، بسته الحاقی بازی الدن رینگ، Shadow of the Erdtree، پیروز شده تنها در سه روز از پس انتشار به فروش 5 میلیون نسخه ای در سراسر دنیا دست پیدا کند.

فروش بسته الحاقی الدن رینگ از 5 میلیون نسخه عبور کرد

جالب است بدانید که در اوایل ماه ژوئن، اعلام شد که 25 میلیون نسخه از الدن رینگ در سراسر دنیا فروش رفته و این بدان معناست که 20 درصد از بازیکنان برای تجربه بسته الحاقی بازگشته اند. البته بهتر است امیدوار باشیم که همه کسانی که این بسته را خریداری نموده اند، بتوانند به آن دسترسی داشته باشند زیرا این کار مستلزم کشتن دو باس خاص در بازی اصلی است که طبق آمار و ارقام استیم در اوایل ژوئن، فقط 37.8 درصد از بازیکنان پیروز به انجام این کار شده بودند.

بسته Shadow of the Erdtree بازیکنان را به دنیایی که در گذشته فکر می کردند که به طور کامل فتح نموده اند باز می گرداند. با این حال، این بار، تمرکز به گذشته پنهان Erdtree تغییر می نماید. این بسته در سرزمین سایه اتفاق می افتد، قلمرویی که به وسیله خود Erdtree پنهان شده است. در اینجا، بازیکنان اسرار ورود ماریکا به سرزمین های بینابین و حقیقت پشت میکلا را کشف خواهند کرد.

این بسته دارای حجم وسیعی از محتوای نو برای تجربه کردن است. بازیکنان می توانند یک نقشه گسترده، نو و پر از راز هایی برای کشف و چالش هایی برای غلبه بر آن را کشف نمایند. البته این کار به این آسانی ها نیز نخواهید بود چرا که گفته شده که این بسته حتی سخت تر از بازی اصلی است و بازیکنان باید حسابی خود را برای مرگ های متعدد آماده نمایند. با این حال، حس پیروزیت حاصل از غلبه بر این چالش ها مطمئنا بسیار زیاد خواهد بود.

به طور کلی Shadow of the Erdtree یک اثر ضروری برای هواداران الدن رینگ است. این بسته محتوای قابل توجهی را به تجربه اصلی اضافه می نماید و درک نوی از داستان را ارائه می دهد و به نوعی مانند یک بازی کامل است. البته بازیکنان می توانند انتظار مکانیک های نوی را در گیم پلی بازی نیز داشته باشند و همه چیز محدود به داستان و دشمنان و محیط های نو نیست.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 تیر 1403 بروزرسانی: 11 تیر 1403 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 2238

به "فروش بسته الحاقی الدن رینگ از 5 میلیون نسخه عبور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش بسته الحاقی الدن رینگ از 5 میلیون نسخه عبور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید